تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر مثبت قلعه‎نویی روی لژیونر ملی پوش

در صورتی که حاج‌صفی از تیم المپیاکوس یونان جدا شود مسئولان باشگاه سپاهان به‌دنبال آن هستند که کاپیتان پیشین خود را به این تیم برگردانند. صراط:

 طبق اعلام رسانه‎های یونانی، احسان حاج‌صفی در فهرست مازاد تیم المپیاکوس یونان قرار گرفته و به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد یا به تیم دیگری قرض داده می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه سپاهان با شنیدن خبر احتمال جدایی حاج‌صفی از المپیاکوس، با نظر مثبت قلعه‌نویی برای جذب این بازیکن اقداماتی را انجام می‌دهد.

باشگاه سپاهان به‌دنبال آن است که اگر حاج صفی قصد بازگشت به ایران را داشته باشد، این بازیکن را بار دیگر به خدمت بگیرد. البته وضعیت حاج صفی در المپیاکوس هنوز به طور قطعی مشخص نشده و حالا باید دید که این بازیکن ملی‎پوش بار دیگر به لیگ برتر ایران برمی‎گردد یا به تیم دیگری در لیگ یونان یا فوتبال اروپا قرض داده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر مثبت قلعه‎نویی روی لژیونر ملی پوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..