تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش روحیه دینی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

افزایش روحیه مذهبی و دینی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ علی اکبر قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد، صبح امروز در نشست مشترک با جمعی از امامان جمعه و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هدف مشترک پلیس و همه اقشار اجتماع است لذا در این راستا افزایش روحیه مذهبی و دینی سبب اعتماد عمومی به پلیس جهت پیشگیری از وقوع ناهنجاری‌ها و احساس امنیت خواهد شد.

نقش موثر حوزه‌های علمیه در نهادینه کردن احساس امنیت در جامعه
وی اظهار کرد: امامان جمعه و مدیران حوزه‌های علمیه در گسترش و نهادینه کردن احساس امنیت در جامعه نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

قربانی رضایت مردم از امنیت و حس آرامش را رویکرد اصلی پلیس دانست و افزود: در این زمینه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت که آسایش شهروندان را سلب کنند مطابق قانون برخورد قاطع می‌شود.

وی بیان کرد: تعامل گسترده و همسویی فعالان حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با پلیس در مباحث فرهنگسازی می‌تواند زمینه کاهش جرایم را فراهم کند و برای تحقق این مهم آگاه‌سازی افراد جامعه در زمینه‌های دینی و اخلاقی با محوریت فرهنگ خودکنترلی و با تکیه بر عزم ملی و تقویت روحیه جهادی بسیار موثر است.

افزایش روحیه مذهبی و دینی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است
در ادامه این نشست، مولوی علیرضا یعقوبی، استاد حوزه علمیه اهل تسنن سمنگان، روستایی از توابع بخش میان‌ولایت شهرستان تایباد، گفت: خوشبختانه امروز نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است و پرسنل زحمتکش پلیس با شرایط زندگی مردم در گوشه و کنار میهن اسلامی آشنا هستند و مردم قدر زحمات شبانه‌روزی آنان را می‌دانند.

وی با اشاره به تأثیر اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در جامعه بیان کرد: در برهه کنونی پلیس نه تنها در حوزه برقراری امنیت بلکه در توسعه فرهنگی تأثیرگذار است و نتیجه آن با کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل مشاهده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش روحیه دینی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..