تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل در فرانسه در معرض خطر فروریختن

طبق ارزیابی‌هایی که به دستور دولت فرانسه انجام شده است حدود ۸۴۰ پل در این کشور شدیدا آسیب دیده‌اند و حتی در معرض خطر فروریختن قرار دارند.

به گزارش قدس آنلاین،  طبق ارزیابی‌هایی که به دستور دولت فرانسه انجام شده است حدود ۸۴۰ پل در این کشور شدیدا آسیب دیده اند و حتی در معرض خطر فروریختن هستند.

دولت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه وعده اختصاص بودجه برای ساخت و سازهای جدید را داده بود، اما بعد از فروریختن پل در شهر جنووای ایتالیا در هفته گذشته که منجر به کشته شدن ۴۳ نفر شد فشارها بر دولت فرانسه در این خصوص بیشتر شده است.

طبق گزارشی که یکشنبه منتشر شده است از دوازده هزار پلی که کار حفظ و نگهداری آن بر عهده دولت است یک سوم نیاز به تعمیرات دارد و هفت درصد از آن‌ها یعنی حدود ۸۴۰ پل در معرض خطر فروریختن در سال‌های آتی است. در این گزارش به هزاران پل دیگری که در دست بخش خصوصی است اشاره‌ای نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل در فرانسه در معرض خطر فروریختن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..