تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری: محدودیتی در خرید نفت اروپا از ایران ایجاد نشده است

معاون اول رئیس جمهوری گفت: در زمینه خرید نفت و برخی مبادلات تجاری با اروپا محدودیتی به وجود نیامده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری با بیان این‌که تلاش ما این است که از منافع برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) همچنان استفاده کنیم، گفت: از جهت سیاسی اتفاق خوبی افتاده است و آمریکایی‌ها تنها شده‌ و در انزوا قرار گرفته‌اند و جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی قرار گرفته است که جز دو سه کشور، همه کشورها از مواضع ایران حمایت کرده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که تلاش ما این است که اقتصاد کشور و مسائل مردم را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی حل کنیم، افزود: کشور ظرفیت‌های زیادی دارد، اما مهم این است که بتوانیم همه این ظرفیت‌ها را به‌کار گیریم.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: در بخش اقتصادی فعلا در اروپا، در زمینه خرید نفت و برخی مبادلات تجاری، محدودیتی به وجود نیامده است، البته برخی از شرکت‌های خصوصی به‌ویژه اروپایی‌ها از ایران رفته‌اند که آثارش تا این لحظه خیلی تعیین‌کننده نبوده، به جز برخی پروژه‌ها و طرح‌هایی که قرارداد داشتیم و محدود شده است.

جهانگیری با بیان این‌که امیدوارم اروپایی‌ها بتوانند به تعهدی که داده‌اند، عمل کنند، تاکید کرد: ما برای هر دو حال، چه اروپایی‌ها و بقیه کشورها در صحنه باقی بمانند و چه اروپایی‌ها نتوانند مشکل را حل کنند، در پی راهکارهایی هستیم که هم بتوانیم نفت خود را بفروشیم و هم منابع ناشی از آن را جابه‌جا کنیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که آمریکایی‌ها مسیر غلطی رفتند و از توافقی که بعد از سال‌ها مذاکره انجام گرفته، یکطرفه و بدون این‌که اقدامی انجام گرفته باشد و طرف مقابل یعنی ایران همه تعهداتش را انجام داده، خارج شده‌اند و طبیعی است این آمریکایی‌ها هستند که باید برگردند.

معاون اول رئیس جمهوری عنوان کرد: ما باید با فرض این‌که مذاکره‌ای نمی‌شود و جنگی رخ نخواهد داد، برای اداره کشور برنامه‌ریزی کنیم و در همین مسیر هم حرکت می‌کنیم.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری: محدودیتی در خرید نفت اروپا از ایران ایجاد نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..