تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعله‌ور شدن ناگهانی پراید حین حرکت در خیابان + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 13:33 امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 33 را به محله مهرآباد، بیست متری پادگان، تقاطع زرند اعزام کرد.

محسن اله‌یار؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: زمان رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، شعله‌های آتش، یک خودروی سواری پراید را به طور کامل در برگرفته و آتش فراوان همراه با دود سیاهی از آن به آسمان بلند می‌شد.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله دست به کار شده و با دو رشته لوله آبدهی فشارقوی از دو سمت به مهار شعله‌های آتش پرداختند و در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش این خودرو را خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان خودرو آسیب جانی نرسید و آتش‌نشانان در پایان عملیات خود، این وسیله‌نقلیه را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند همچنین علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعله‌ور شدن ناگهانی پراید حین حرکت در خیابان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..