تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرم امام رضا (ع) برای گردشگران خارجی جذابیت بسیاری دارد

حرم امام رضا (ع) برای توریست‌های خارجی جذابیت بسیاری داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ نیکلا والکمون گردشگر فرانسوی که مشهد را برای گشت و گذار تابستانی خود انتخاب کرده است،افزود: یک سال است که ازدواج کرده‌ام و در این مدت به کشور‌های اروپایی زیادی سفر کرده و با فرهنگ، آداب و رسوم و جاذبه‌های تاریخی بسیاری از کشور‌ها آشنا شده ام.


وی تصریح کرد: امسال به همراه همسرم تصمیم گرفتیم به کشور‌های آسیایی سفر کنیم، از این رو راجع به ایران و شهر‌های آن اطلاعاتی کسب کردیم و همچنین با تعریف‌هایی که برخی دوستان از ایران داشتند این کشور را بهترین گزینه برای سفر انتخاب کردیم.


والکمون افزود: برخلاف تصور ما ایران کشوری امن و آرام با مردمانی مهربان و میهمان‌نواز است که بیشتر آن‌ها همیشه لبخند به لب دارند و بسیار صمیمی و ساده زندگی می‌کنند، این درحالی است که برخی رسانه‌ها این کشور را نا امن جلوه داده و این باور نادرست را در ذهن مردم ایجاد کرده‌اند.


وی مشهد را شهری زیبا و همراه با جاذبه‌های فراوانی توصیف کرد و گفت: تصور نمی‌کردیم حرم مطهر تا این اندازه با شکوه و جذاب باشد. عکس‌های بسیاری از معماری و هنری که توسط هنرمندان خوش ذوق مسلمان خلق شده بود و همچنین از موزه، صحن‌ها و رواق‌ها و به ویژه عبادت مردم ثبت کردیم و برای دیگران به اشتراک گذاشتیم.


گردشگر فرانسوی تصریح کرد: ایران بهترین کشوری است که تاکنون به آن سفر کردم و به سایر دوستانمان توصیه می‌کنم حتما به این کشور و شهر مشهد سفر کنند، هرچند نسبت به سایر شهر‌های توریستی ایران دور‌تر است، اما جذابیت‌های شگفت انگیزی دارد که دیدن آن برای هر گردشگری خاطره‌انگیز است.


همچنین زوج مسلمان هندی نیز که همراه این گردشگران از فرانسه به حرم مطهر رضوی مشرف شده بودند، در برنامه‌ای که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی برپا شده بود مراسم عقد خود را در در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار کردند و در پایان نیز از سوی این مدیریت هدایای متبرکی به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام// ه.ز

ایران کشوری امن و آرام ، با مردمانی مهربان است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرم امام رضا (ع) برای گردشگران خارجی جذابیت بسیاری دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..