تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون رئیس جمهور از مراکز کارآفرینی حاشیه شهر مشهد

معاون رئیس جمهور از مراکز کارآفرینی حاشیه شهر مشهد دیدن کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: این دو مرکز با رویکرد توانمندسازی و ایجاد کارآفرینی برای زنان آسیب پذیر به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی با توان افزایی زنان ساکن در حاشیه شهر مشهد ایجاد شده است.


وی افزود: در هر یک از این مراکز ۱۵ نفر زن سرپرست خانوار و آسیب پذیر به صورت دائم حضور دارند که تعداد آن‌ها متناسب با افزایش کارآموزان مقطعی تغییر می‌کند.


سلجوقی با اشاره به برنامه‌های مراکز مذکور گفت: در این مراکز دوره‌های آموزشی تاب آوری اجتماعی و توان افزایی زنان که طرحی ملی از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کل کشور است، اجرا می‌شود.


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: در کنار این دوره‌های آموزشی زنان نسبت به تولید پوشاک، مصنوعات چرمی، کیف و کمربند نیز اقدام می‌کنند که این محصولات بازار خوبی در داخل و خارج از کشور دارد.


وی شمار زنان شاغل در خراسان رضوی را ۶۴ هزار و ۵۸۹ نفر ذکر کرد و گفت: ۶۰ درصد از نخبگان این استان را زنان تشکیل می‌دهند.


سلجوقی افزود: همچنین ۳۳ درصد کارمندان دولت در خراسان رضوی زن هستند که ۹ درصد از آن‌ها در پست‌های مدیریتی فعالیت دارند.


وی ادامه داد: هزار زن کارآفرین نیز در خراسان رضوی شناسایی شده اند که این تعداد نسبت به مردان پایداری بیشتری در کار دارند.

انتهای پیام// ه.ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون رئیس جمهور از مراکز کارآفرینی حاشیه شهر مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..