تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانیم سفر خوبی برای زائران حسینی مهیا کنیم

مدیرکل هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی:

تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانیم سفر خوبی برای زائران حسینی مهیا کنیممهدی فروزان مدیرکل هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد اربعین خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: هماهنگی برای ثبت نام و اعزام زائرین را بعمل آوردیم تا با همکاری دفاتر خدمات زیارتی در سطح خراسان رضوی و همچنین کمکی که سپاه امام رضا در سطح شهرستان‌ها انجام خواهد داد در سطح محلات و روستا‌ها، بتوانیم امسال بصورت شبه کاروانی زائران را اعزام کنیم تا هم ساماندهی بهتر صورت گیرد و هم انسجام در اعزام باشد و هم اینکه بتوانیم برای وسائط نقلیه آن‌ها اعم از اتوبوس، قطار و... که مد نظرشان می‌باشد برنامه ریزی کنیم تا با مشکل مواجه نشوند.

وی تصریح کرد:درجلسه‌ای که چند روز پیش با استاندار واسط عراق داشتیم ایشان قول دادند هیچ مشکلی جهت خروج وسائط نقلیه و کاپیتاژ بار‌ها صورت وجود نداشته باشد.

مدیرکل هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت:استنباط من این است که امسال باید بسیاری از اقلام غذایی را که می‌خواهیم در کشورعراق طبخ کنیم و به زائرین ارائه بدهیم باید از ایران ببریم؛ البته بر این هستیم تا از همان مکان خرید‌های خود را انجام دهیم و حتی این امکان را هم فراهم می‌کنیم تا کسانی که نذر دارند هم بتوانند اقلام غذایی خود را به همراه خود ببرند.

فروزان افزود:امسال 65 هزار نفر سهمیه داریم که 30 هزار نفر در نجف، 15 هزار نفر در کربلا، 15 هزار نفر در کاظمین و 5 هزار نفر در سامرا هستند که باید به آن‌ها خدماتی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد:موکب‌های ما در سطح شهرستان‌هایی که می‌خواهند برپا شوند مشخص و شناسایی شده اند و ما اولین همایش موکب‌ها را به همت ستاد بازسازی عتبات کشور، 6 شهریور ماه 97 در تهران برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام//ج.ر

هماهنگی ها جهت ثبت نام و اعزام زائران اربعین حسینی انجام شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانیم سفر خوبی برای زائران حسینی مهیا کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..