تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ختم قرآن در کانون فرهنگی هنری امام شافعی سروآباد برگزار شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ و معارف قرآنی نیاز دارد.
منصور مرادی، پیشرفت و سعادت افراد را در گروه عمل به آموزه‌های قرانی و اسلامی دانست و عنوان کرد: قرآن روش درست زندگی کردن در کنار سعادت فردی، اجتماعی و اخروی برای انسان را به همراه دارد.
 
مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه معارف قرآن برای همه بشریت در هر عصر و زمانی درس زندگی است، عنوان کرد: مسجد مهم‌ترین پایگاه شعائر دینی و سنگر دائمی تداوم ارزش‌های اسلامی در جامعه است.
 
کامل گلباغی به نقش و جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود:کانون‌های فرهنگی هنری در راستای احیای کارکرد‌های مساجد شکل گرفت و با هدف توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی فعالیت می‌کند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان سروآباد از قدیم الایام مهد علم، فرهنگ، تصوف و عرفان بوده و عالمان زیادی تربیت و تحویل جامعه داده است، اذعان کرد: بنابراین توجه بیشتر به این شهرستان بویژه به روستا‌های آن در حوزه فرهنگ یک ضرورت است.
وی، کیفیت بخشی به فعالیت‌های کانون‌های مساجد را از اولویت‌های کاری این دبیرخانه برشمرد و افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۹۴ مسجد در سطح استان وجود دارد که تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری از این ظرفیت بیش از پیش بهره بگیریم.
 
وی با اشاره به فعالیت ۲۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان افزود: قریب به هزاز و ۵۰۰ نفر از کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد سروآباد بهره می‌گیرند که این مهم نشان دهنده دینمداری مردم این خطه از ایران اسلامی است.
 
امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) روستای هزار خانی سروآباد نیز در این مراسم بیان کرد: امنیت و آرامش جامعه امروز در سایه وجود قرآن در زندگی انسان هاست.
 
ماموستا محمد عارف خضریف همچنین با تاکید بر توسعه فرهنگ قرآنیف خاطر نشان کرد: ترویج آموزه‌های قرآنی در مناطق مرزی و روستا‌ها بایستی یکی از رسالت‌های مسئولان فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باشد.
 
گفتنی است؛ در خاتمه این مراسم از ٢١ نفر از اعضای کانون مسجد که موفق به ختم قرآن شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.
انتهای پیام/م

 مراسم ختم قرآن در کانون فرهنگی هنری امام شافعی سروآباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ختم قرآن در کانون فرهنگی هنری امام شافعی سروآباد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..