تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جشنواره برترین های مساجد در مریوان برگزار می شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خسرو معین افشار، در جلسه برنامه ریزی جشنواره برترین های مساجد مریوان که در فرماندهی سپاه پاسداران مریوان برگزار شد، اظهار کرد:  در 21 آگوست سال 1696 میلادی رژیم عاصب صهیونیستی مسجدالاقصی را به آتش کشید و کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی به خاطر ارج‌نهادن به این مرکز مقدس، 30 مرداد را به عنوان روزجهانی مساجد نامگذاری کردند.
 وی ادامه داد: به همین مناسبت سومین جشنواره برترین های مساجد به مناسبت روز جهانی مسجد و روز قشر بسیج مساجد و اماکن متبرکه همزمان با روز یکشنبه 28 مرداد در مسجد امام شافعی مریوان برگزار می شود.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان با بیان اینکه مسجد فقط محل برای عبادت نیست عنوان کرد: مساجد بایستی پایگاه اجتماعی و محلی برای برطرف ساختن مشکلات جامعه و مردم باشد.
 معین افشار، همچنین از مساجد با عنوان منشا برکات ماندگار نام برد و افزود: این جشنواره با همکاری بسیج مساجد و اماکن متبرکه، اداره تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان برگزار می شود.
 وی با اشاره به اینکه در این جشنواره پایگاه های برتر مسجد محور سپاه مریوان معرفی می شوند، بیان کرد: در این مراسم از امامان جماعت برت مساجد، رئیس هیات امنای برتر مساجد، فرمانده سپاه مسجد محور و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد محور تقدیر و قدردانی می شود.
 معین افشار، تبیین نقش و جایگاه مسجد در جهان اسلام، پاسخ به هجمه‌های دشمن علیه مسجد، توجه هرچه بیشتر به نقش مسجد در مسائل تقریبی و وحدت جهان اسلام، معرفی مسجد به عنوان قلب تپنده حیات جامعه اسلامی و منشأ حرکات اجتماعی، شناسایی مساجدی که ارکان آنها با هم هماهنگی و هم‌افزایی دارند و نقش آفرینی مسجد در همه عرصه‌ها خصوصاً نقش مسجد در ترویج فرهنگ محلات را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
انتهای پیام/م

برگزاری سومین جشنواره برترین های مساجد در مریوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جشنواره برترین های مساجد در مریوان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..