تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران های زیست محیطی نتیجه غفلت وبی توجهی به محیط زیست است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدرضا موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در دیدار معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم گفت:محیط زیست مسأله بسیار گسترده ای است که همه ابعاد و جوانب زندگی بشری را شامل می‌شود، از این رو باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای تحقق اهداف زیست محیطی درجامعه استفاده شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت توسعه آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست همچنان در میان افراد جامعه مورد غفلت جدی واقع می‌شود و مسائل محیط زیستی در خانواده های ایرانی جایگاه مناسبی ندارد.

موسوی با بیان اینکه حوزه محیط زیست کاملا تخصصی بوده و باید فارغ از تمام مسائل سیاسی باشد،عنوان کرد: امروز بسیاری از چالش‌ها و بحران های محیط زیستی در کشورمان نتیجه غفلت و بی توجهی نسبت به این مسأله حساس و حیاتی است و در صورت ادامه این روند، آثار مخرب آن در آینده مضاعف شده و سلامت عمومی جامعه با مخاطرات جدی مواجه می‌شود.

حجت الاسلام والسملمین محمدرضا قاسمی نیا نیز در این جلسه حفاظت از محیط زیست و آموزش و فرهنگسازی در این حوزه را یک وظیفه همگانی دانست و یادآورشد: بیش از 7 هزار سوادآموز و 350 نفر آموزش دهنده در استان قم به عنوان جمعیت اثرگذار و اثرپذیر در جامعه، می‌توانند نقش ارزنده ای در اطلاع رسانی و فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه نهضت سوادآموزی ظرفیت ارزشمندی برای توسعه شناخت و آگاهی نسبت به مسائل محیط زیستی در میان افراد جامعه است،افزود: گاهی بروز چالش ها و معضلات زیست محیطی، ناشی از عدم شناخت و بی توجهی افراد نسبت به آسیب های ناشی از تخریب طبیعت و محیط زیست است.

انتهای پیام/ح

توجه به مسائل محیط زیستی در میان خانواده‌های ایرانی کمرنگ است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران های زیست محیطی نتیجه غفلت وبی توجهی به محیط زیست است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..