تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضای سبز شهری قم با آب چاه آبیاری می شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

فضای سبز شهری قم با آب چاه آبیاری می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه هر گونه درخت و گیاه در قم آب متفاوتی نیاز دارد،گفت: درحال حاضر در قم حدود 50 درصد کم‌آبیاری داریم و بسیاری از عرصه های اطراف شهر با کم‌آبیاری مواجه هستند و به عنوان مثال درختی که باید 4 روز یکبار آبیاری شود 15 روز یکبار آبیاری می‌شود.

جوادیان با بیان اینکه در سال 96 حدود 2.3 میلیون مترمکعب آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده شده است،اضافه شد: شهرداری طبق تعرفه مشخص شده برای دیگر شهروندان هزینه این آب شرب را پرداخت کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه دو منبع آبیاری برای آبیاری فضای سبز شهر وجود دارد، یادآورشد: یکی از این منابع چاه‌ها هستند؛ 13.5 درصد آب مورد نیاز فضای سبز از آب شرب تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای هر مترمکعب آب شرب هزار و 300 تومان به شرکت آب و فاضلاب پرداخت می‌کند،تصریح کرد: در سال‌های 94 و 95 بالغ بر 200 لیتر در ثانیه نیاز به آب شرب را کم کردیم اما بابت این کسر، چاه به شهرداری داده نشده است و همین مساله موجب کم‌آبیاری شده است.

انتهای پیام/ح

۵۰ درصد کم‌آبیاری فضای سبز در قم وجود دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضای سبز شهری قم با آب چاه آبیاری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..