تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند اجرای برنامه‌های عمرانی در ۶ ساله گذشته کند شد

ساعت: 12:39 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399753

استاندار زنجان گفت: شش سال است روند اجرای برنامه های عمرانی در کشور کند شده است،گفت: اما در چهل سال اقدامات خوبی در توسعه روستایی و شهری انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، اسدالله درویش امیری در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،با گلایه از عدم حضور برخی مسئولان در جلسه،اظهار داشت: در برنامه های دفاع مقدس و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب باید همه مسئولان شرکت کنند.

وی با بیان اینکه همه ما سهامداران 100 درصدی انقلاب اسلامی هستیم،افزود:اگر ما اینگونه رفتار می کنیم از بقیه جامعه که احساسی به شهادت، شهید و انقلاب اسلامی ندارند، چه توقعی داریم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه به استقبال چهل سال فداکاری، ایثار،رشادت،استقامت و دفاع از آرمان های اسلام خواهیم رفت، افزود: در استان باید فراتر از ابلاغیه تصمیم گیری و عمل شود تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

درویش امیری با بیان اینکه ما در شرایط بسیار حساسی قرار داریم، ادامه داد: شرایط اقتصادی خوبی نداشته و شرایط اجتماعی نیز مطلوب نیست.

 

*چرا ارق ملی در ما پژمرده شده است

وی ادامه داد: ما کشور مسلمان، انقلابی،ولایت مدار و شیعه و مدعی در دنیای اسلامی هستیم چرا ارق ملی، حفظ منافع ملی در کشور ما پژمرده شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: به محض اینکه کمبودی از کالا احساس می شود مردم به فروشگاه ها هجوم می برند، در حالی که در جامعه ترکیه لائیک مردم از خانه ها و گاو صندوق ها دلارها را به صرافی ها می دهند و لیره تحویل می گیرند.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه مشکلات استان زنجان را به گردن من بیندازید اما بیاید چراغ ها را خاموش کنیم و با انقلاب اسلامی خیرخواهانه برخورد کنیم،افزود: باید مسیر درست و صحیح را به نام اسلام ناب در پیش گرفته و وفا و تعصب ملی باید در جامعه ما موج بزند.

درویش امیری گفت: برای دفاع درست از انقلاب اسلامی و آرمان های آن باید تلاش کنیم، اگر نتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی منطقی،صحیح و قدرتمند دفاع کنیم،ذلیل می شویم.

وی با بیان اینکه تا برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مطلوبی باقی مانده است، افزود: باید بتوانیم جهت گیرهای را متمرکز کرده و برنامه ریزی لازم انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه 50درصد جمعیت ایران سال 57 و حکومت شاه را ندیده و 40 درصد دوران دفاع مقدس، استقامت، جنگ،شب عملیات و کفن پوشیدن به خط مقدم را درک نکرده اند که ضروری است در چهل سالگی انقلاب اسلامی این موضوعات به مردم تبیین شود.

استاندار زنجان ادامه داد: لذا باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با قدرت،صلابت و شجاعت گفته شود.

 

*جشن های مردمی انقلاب برگزار شود

درویش امیری برضرورت تمرکز بر مشارکت های مردمی در برگزاری جشن انقلاب تاکید کرد و گفت: اگر جشن های انقلاب مردمی برگزار شود،در پشت بام و مغازه های مردم پرچم انقلاب برافراشته می شود.

وی ادامه داد: جشن چهل سالگی باید با تمرکز بر اتحاد و وحدت و همبستگی برگزار شده و همه مردم احساس کنند انقلاب اسلامی و نظام و کشور و ایران متعلق به آنها است.

استاندار زنجان تمرکز بر انسجام و وحدت و حفظ منافع ملی را خواستار شد و گفت: تبیین صحیح و دقیق تاریخ 40 سال و پر زحمت انقلاب ضروری است.

وی برضرورت تجلیل با منزلت و در شان شهدا در برنامه های چهل سالگی انقلاب تاکید کرد و گفت: از بس حلقه یاران را تنگ کرده ایم، خودمان ماندیم و تعداد محدودی.

این مسئول ادامه داد: ضروری است در هشت مرکز استان هشت برنامه و یادواره شهدای با عظمت برگزار شده و شان شهید و شهادت حفظ شود.

وی برضرورت ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در جشن پیروزی انقلاب تاکید کرد وگفت: برای عدم استحاله فرهنگی طوری برخورد نکنیم که هیچ اتفاقی در فرهنگ روی نداده است.

این مسئول با بیان اینکه معتقدیم که آسیب های اجتماعی نگران کننده است و باید خطاها و اشتباهات را به مردم بگوییم،گفت: اما باید در کنار ضعف ها نقاط قوت نیز بیان شود.

 استاندار زنجان با اشاره به اینکه شش سال است روند اجرای برنامه های عمرانی در کشور کند شده است،گفت: اما در چهل سال اقدامات خوبی در توسعه روستایی و شهری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع با اختراعات نخبگان نیاز کشور را تامین کرده و به بیگانه پشت کرده ایم،گفت:در اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر در سوله های کارخانه های زنجان فعالیت می کنند.
استاندار زنجان ادامه داد: نباید اجازه داد رسانه های بیگانه وضعیت کشور ما را تحلیل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه، با اشاره به همزمانی روز شهادت فاطمه زهرا (س) با 20 بهمن ماه، گفت: ضروری است در برنامه ریزی های به این امر توجه شود.

فاطمه کرباسی بیان داشت: همچنین می توان ویژگی چهل سالگی در افراد را با چهل سالگی انقلاب تطابق داد و تمرکز بر عدد چهل در همه برنامه ها ضروری است.

 

*ویژه برنامه های سپاه در دهه فجر برگزار می شود

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه، گفت: برنامه های خوبی به ویژه جوانان در دهه فجر از سوی سپاه انصار المهدی (عج) پیشنهاد شده است.

وی برضرورت همکاری ادارات و استانداری در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:ضروری است دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر بیان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: برای همه مسئولان این ضرورت ایجاب شده است تا تلاش بیشتری را در برنامه ها  داشته باشند.

حسینی برضرورت همدلی و هم افزایی برای ایجاد شور و نشاط مضاعف برای حرکت نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: باید در برنامه ریزی ها دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند اجرای برنامه‌های عمرانی در ۶ ساله گذشته کند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..