تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان بیله سوار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399931

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شهرستان بیله سوار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،نادر فلاحی، صبح امروز در دیدار با فرماندار بیله سوار در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به قرار گیری شهرستان بیله سوار در مرز شمالغرب کشور، این شهرستان ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد.

وی ادامه داد: انتظار می رود با همکاری مسئولان شهرستان نسبت به معرفی هر چه بیشتر توانمندی های این شهرستان در حوزه توریسم سلامت اقدام شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به ضرورت فعال سازی تورهای آشناسازی گردشگری برای اتباع آذری در شهرستان بیله سوار تاکید کرد و افزود: تورهایی جهت آشناسازی اتباع خارجی با جاذبه های گردشگری بیله سوار برگزار شود.

فلاحی بیان داشت: تورهای آشناسازی می تواند حتی در سطح استان برنامه ریزی شود و فرصتی جهت معرفی و تبلیغ جاذبه ها برای اتباع آذری فراهم سازد.

وی با تاکید به اینکه در راستای رونق گردشگری سلامت اجرای برنامه هایی در دستور کار است، اضافه کرد: در سفر سفیر آذربایجان نیز توانمندی استان در این راستا تشریح و به ضرورت همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین شهرستان بیله سوار را مستعد رونق گردشگری کشاورزی دانست و تاکید کرد: از ایده های جدید به منظور رونق گردشگری این شهرستان حمایت می شود.

فلاحی، شهرستان بیله سوار را دروازه ورود مسافران خارجی به اردبیل دانست و تاکید کرد: این شهرستان مستعد سرمایه گذاری جهت رونق تاسیسات گردشگری از جمله احداث اکوکمپ و دهکده های گردشگری است.

به گفته وی طرح های سرمایه گذاری در این شهرستان از جمله احداث دهکده های گردشگری، مراکز اقامتی و تاسیسات تفریحی مورد حمایت ویژه است و تسهیلات ارزان در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان بیله سوار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..