تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای فاز ۶ آبرسانی به روستاهای محروم در گنبدکاووس

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399653

فاز6 آبرسانی به روستاهای محروم گنبدکاووس با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در شهرستان گنبد و همکاری اداره آبفار در سه محور در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، فرمانده سپاه گنبدکاووس با اعلام این خبر تصریح کرد: حفر 3 حلقه چاه ، حفر کانال و لوله گذاری به طول 7 کیلومتر از تصفیه خانه به سمت روستاهای کرند و هوتن و تقویت نقش و حضور مردم ، شورا، و دهیاری روستا در رفع محرومیت پیش روی اهداف قرارگاه که بسیار حائز اهمیت است سه محور فعالیت قرار گاه است.

سرهنگ رمضانعلی قاسمپور همچنین گفت: در راستای ارتقاء مهارت و آشنایی دامداران با بیماری های دام، بهداشت دام و محیط و همچنین تغذیه سالم ، دوره آموزش پروار بندی دام سبک و سنگین در دهستان کرند نیز با همکاری مرکز فنی و حرفه ای  برگزار می شود که در مرحله اول 30 نفر از برادران و همچنین 30 نفر خواهر در این دوره شرکت کردند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 5

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش قالی بافی و بهبافی قالی ترکمن در دهستان کرند از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  اذعان کرد: فاز اول این دوره از آموزش با حضور 30 نفر از بانوان علاقه مند روستای کرند در حال برگزاری است و در مدت 6 ماه در تمامی روستاهای دهستان کرند برگزار خواهد شد.

qaboosnameh 4

qaboosnameh7

qaboosnameh8

فرمانده سپاه گنبد یادآور شد: برای شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را بگذرانند گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای نیز صادر می شود.

سرهنگ قاسمپور، سمپاشی اماکن دامی در روستاهای مرزی کرند، هوتن و آیتمر را از دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه شغل غالب اهالی این روستاها دامپروری است و اینکه یکی از مولفه های پایداری دام در روستا سلامت دام و حفاظت از بیماری ها است، قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری شبکه دامپزشکی شهرستان اقدام به این امر کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای فاز ۶ آبرسانی به روستاهای محروم در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..