تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح واگذاری ۶۰ هکتار از اراضی جنگلی کردکوی به شهرداری و تبدیل آن به پارک جنگلی

ساعت: 08:58 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399396

با حضور رئیس سازمان جنگلها و مراتع کشور انجام شد؛

طرح واگذاری و ۶۰ هکتار از اراضی جنگلی به شهرداری و تبدیل آن به پارک جنگلی باحضور آقایی رئیس سازمان جنگلها و مراتع کشور در شهرستان، قدمنان فرماندار و مدیرکل منابع طبیعی گلستان، بصورت میدانی بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ طرح واگذاری و ۶۰ هکتار از اراضی جنگلی به شهرداری و تبدیل آن به پارک جنگلی باحضور آقایی رئیس سازمان جنگلها و مراتع کشور در شهرستان، قدمنان فرماندار و مدیرکل منابع طبیعی گلستان، بصورت میدانی بررسی شد.

در حین انجام این بازدید های میدانی قدمنان فرماندار کردکوی مذاکراتی در زمینه های چگونگی اجرایی شدن طرح هادی و محدوده روستا در روستاهای درازنو، حاجی آباد، جهان نما و ساماندهی جنگلهای سوزنی برگ و بهسازی طرح آبخیزداری رودخانه قاضی محله شهر کردکوی با رئیس جنگلها و مراتع کشور انجام داد.

تصاویری از این بازدید:

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح واگذاری ۶۰ هکتار از اراضی جنگلی کردکوی به شهرداری و تبدیل آن به پارک جنگلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..