تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشت قرمز گرم همچنان رو به صعود/چرا گوشت قرمز منجمد عرضه نمی شود؟

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399853

رئیس اتحادیه قصابان شهرستان بجنورد گفت: در حالی در هفته جاری پنج هزار تومان به قیمت فروش گوشت قرمز در استان اضافه شد که روز به روز قدرت خرید مردم برای خرید این کالا کمتر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل عصر اترک، از شعبان خیوه گی، رئیس اتحادیه قصابان شهرستان بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خرید گوشت قرمز گرم از کشتارگاه ها هر کیلو 47 هزار تومان و فروش آن در قصابی ها هر کیلو 52 تا 55 هزار تومان است.

خیوه گی افزود: قیمت خرید گوشت گوساله گرم از کشتارگاه هر کیلو 34 هزار تومان و قیمت فروش آن در قصابی ها هر کیلو 42 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: قیمت های کنونی یاد شده در مقایسه با ابتدای فصل تابستان امسال رو به افزایش بوده به گونه ای در هفته جاری این ماده غذایی پروتئینی پنج هزار تومان افزایش قیمت داشته باشد.

وی با یادآوری این مطلب که قدرت خرید مردم به روز به روز برای خرید این کالای پروتئینی کاهش پیدا می کند به گونه ای که حتی خرید گوشت توسط قصابی ها از کشتارگاه ها در سال جاری در مقایسه با سال گذشته به نصف رسیده است، عنوان کرد: در حال حاضر که در فصل بره کشی قرار داریم نیز تورم و افزایش قیمت این کالا بر عرضه و تقاضای این کالا اثر منفی گذاشته است.

رئیس اتحادیه قصابان شهرستان بجنورد با طرح این سوال که چرا مسئولان نسبت به عرضه گوشت قرمز منجمد به منظور شکسته شدن قیمت بالای گوشت در بازار اقدام نمی کنند؟ بر لزوم عرضه گوشت قرمز منجمد به بازار تاکید کرد.

خیوه گی گفت: درصورتیکه روند افزایش قیمت این کالا بدون توجه مسئولان ادامه داشته باشد، در آینده نزدیک علاوه بر اینکه مردم دیگر رنگ گوشت را بر سر سفره های خود نخواهند دید، صنف قصابان نیز باید کرکره مغازه های خود را پایین آورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشت قرمز گرم همچنان رو به صعود/چرا گوشت قرمز منجمد عرضه نمی شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..