تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Siemens Mastertrim 14.2.0 – نرم افزار طراحی و تولید اجزای داخلی خودرو

نرم افزار Siemens Mastertrim ابزاری است که به طور بالقوه برای خلاقیت در طراحی داخلی خودرو ارائه شده است و می توانید اجزای خودرو را مدل سازی کنید و رضایت بیشتر مشتریان خود را کسب کنید. در عصر کنونی فشار زیادی روی سازندگان خودرو قرار دارد و در زمینه طراحی داخلی خودرو نمی توانند از خلاقیت و عرضه خودروهای خود به بازار استفاده کنند. بدین منظور شما می توانید با دانلود Siemens Mastertrim از قابلیت های برنامه استفاده کنید و به عنوان یک مهندس، طرح های بیشتر و جامعی را داشته باشید. راه های زیادی برای این منظور ارائه شده است و می توانید به عنوان یک مهندس ترمودینامیک، ابزارهای موردنیاز خود را داشته باشید. این برنامه براحتی قابل نصب است و می توانید نمونه های مبتنی بر فیزیک را داشته باشید.

با دانلود Siemens Mastertrim می توانید ارتباط بهتری بین ظاهر خودرو و فضای داخلی آن داشته باشید و سازه های اساسی را تولید کنید. زنجیره عرضه در این برنامه رعایت می شود و می توانید OEM های اصلی را طراحی کنید. اعتبارسنجی از دیگر قابلیت های این برنامه است و می توانید دقت و قدرت را در طراحی های خود داشته باشید. فرایندی که این برنامه برای توسعه در نظر گرفته است، مبتنی بر استانداردهای لازم است و می توانید اندازه های واقعی را در طرح های خود وارد کنید و آماده گرفتن خروجی در کارخانه های خودروسازی باشید. یقینا باید ابتدا طرح خود را در ذهن داشته باشید و با استفاده از ابزارهای طراحی این برنامه، شروع به مدل سازی سه بعدی از آنها کنید. این برنامه با دیگر ابزارهای Siemens سازگاری کامل دارد و می توانید از فایل های آنها استفاده کنید.

کاور-Siemens-Mastertrim

ویژگی های کلیدی نرم افزار Siemens Mastertrim:

مبتنی بر نمونه های فیزیکی دقت و کارایی در طراحی امکان اعتبارسنجی فرایند توسعه و تولید همکاری بهتر بین ظواهر مختلف طراحی امکان طراحی و تولید اجزای پیشرفته دارای زنجیره عرضه اسکرین-شات-Siemens-Mastertrim اسکرین-شات-Siemens-Mastertrim اسکرین-شات-Siemens-Mastertrim اسکرین-شات-Siemens-Mastertrim info

Mastertrim It is increasingly important for potential customers to be satisfied with vehicle interior features, placing new pressure on auto makers to reduce time-to-market. In order to differentiate between models in shorter cycle times, engineers must deliver more and better designs faster.

Mastertrim provides seat trim engineers with the tools needed to:
Become less reliant on physical prototypes
Achieve efficiency and accuracy during design, validation, and manufacturing development processes
Better streamline collaboration and communication between styling, design, and manufacturing, as well as original equipment manufacturers (OEMs) and the supply chain

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 SP1 / Windows 8.1 with Update / Windows 10

RAM: 128 MB of RAM

Free Disk: 200 MB of disk space

راهنمای نصب

1) یکی از دو فایل ستاپ برای محصولات Siemens NX یا CATIA V5 را انتخاب کنید. اقدام به نصب نمایید.

2) وقتی که با پیغام Server name(s) or license file در مراحل نصب مواجه شدید، آدرس زیر را بدهید (در فایل نوشتاری readme_win64.txt در پوشه ی کرک نیز این آدرس جهت کپی کردن و سهولت کار شما وجود دارد):

C: / ProgramData / Siemens / vistagy_SSQ.dat

3) پس از اتمام نصب، تیک گزینه ی SES License Options را حتما بردارید و ستاپ را ببندید.

4) وارد پوشه ی Crack شوید و پوشه ProgramData را در آدرس اصلی درایو C خود یعی C: کپی و جایگزین نمایید.

5) اگر از ویندوز 64بیتی استفاده می کنید، وارد پوشه ی Crack / Win64 شوید و فایل netapi32.dll را کپی کنید. محل قراردادن این فایل برای محصولات متعدد شما، متغیر است. باید به محل نصب نرم افزار خود مراجعه کنید و درون هریک از پوشه ها که می خواهید آن را قرار دهید. محل نصب به صورت دیفالت به صورت ذیل می باشد:

C: / Program Files / Mastertrim 14.2.0

لیست کامل محصولات شما در فایل readme_win64.txt قرار دارد. می توانید مشاهده کنید.

6) حال، بر روی فایل SolidSQUADLoaderEnabler.reg در پوشه ی Crack کلیک کنید و تایید را بزنید تا در رجیستری سیستم شما ثبت شود.

7) سیستم خود را ریستارت کنید.

8) حال به محل نصب خود مراجعه کنید و وارد یکی پوشه های محصولات خود شوید. مثلا وارد پوشه ی catia5r23_64 بشوید. یک فایل اجرایی با نام SES_License_Options.exe به چشم می خورد. آن را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

9) در بخش Available Bundle(s) که به صورت یک لیست بازشونده است، گزینه ی MTSSQ را انتخاب کرده و بر روی Apply کلیک کنید. منتظر بمانید تا پیغام زیر ظاهر شود:

FIBERSIM_LICENSE_BUNDLE has been set to MTSSQ

حال، به طور کامل لایسنس آپشنز را ببنید.

10) کار تمام است!

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Siemens Mastertrim 14.2.0 – نرم افزار طراحی و تولید اجزای داخلی خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..