تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود TASS International PreSCAN 8.4 – پلتفرم شبیه سازی و تعریف سناریو

نرم افزار TASS International PreSCAN یک پلتفرم شبیه سازی پیشرفته است که یک پیش پردازش مبتنی GUI را فراهم کرده است و می توانید سناریوها را توسط آن تعریف کنید و یک محیط زمان واقعی را برای این منظور ارائه کنید. با این برنامه می توانید ساخت و آزمایش الگوریتم ها را که شامل متلب هم می شود داشته باشید و از سیستم های طراحی کننده مبتنی بر مدل MIL استفاده کنید. آزمایش هایی که توسط این برنامه ارائه می شود به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس می باشد و می توانید از توابع بسیار انعطاف پذیری نیز استفاده کنید. این رابط کاربری می تواند پیوندهای گسترده ای را برای شبیه سازی ارائه کند و مدل های پویای دینامیک خودرو را ارائه کند. امکان تعریف لوپ در برنامه وجود دارد و می توانید یکسری از کارها را به صورت چرخشی در برنامه برقرار کنید و اجرای آنها را به صورت تماما خودکار صورت دهید.

با دانلود TASS International PreSCAN می توانید از ماژول های قدرتمندی برای توسعه سیستم کمک راننده که همان ADAS است استفاده کنید و از رابط کاربری گرافیکی و بصری استفاده کنید. سنسورها را می توانید شبیه سازی کنید و کنترل کامل یک خودرو را در دست داشته باشید. مصورسازی این برنامه به صورت سه بعدی ارائه می شود و می توانید سناریوهای واقعی را داشته باشید. ابزارهایی به منظور ثبت فعالیت وجود دراد و می توانید اتوماسیون های شبیه سازی و آزمایش را داشته باشید. المان های زیادی را در حین شبیه سازی خواهید داشت و می توانید با اجرای آنها، نحوه عملکردشان را به صورت آنلاین مشاهده کنید. سیستم های کنترلی به صورت حرفه ای و کامل قابل پیاده سازی است و هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

به همراه آموزش نصب تصویری اختصاصی وبسایت دانلودها

کاور-TASS-International-PreSCAN

ویژگی های کلیدی نرم افزار TASS International PreSCAN:

امکان ایجاد سناریو دارای سنسورهای مدل امکان اضافه کردن سیستم کنترلی امکان اجرای تمامی آزمایش ها اسکرین-شات-TASS-International-PreSCAN اسکرین-شات-TASS-International-PreSCAN اسکرین-شات-TASS-International-PreSCAN اسکرین-شات-TASS-International-PreSCAN info

PreScan is a simulation platform consisting of a GUI-based preprocessor to define scenarios and a run-time environment to execute them. The engineer’s prime interface for making and testing algorithms includes MATLAB and Simulink. PreScan can be used from model-based controller design (MIL) to real-time tests with software-in-the-loop (SIL) and hardware-in-the-loop (HIL) systems. PreScan can operate in open-loop & closed-loop, and offline & online mode. It is an open software platform which has flexible interfaces to link to 3rd party vehicle dynamics model (e.g. CarSIM, dSPACE ASM, etc) and 3rd party HIL simulators/hardware (e.g. ETAS, dSPACE, Vector).
PreScan comprises several modules that together provide everything an ADAS system developer needs. An intuitive graphical user interface (GUI) allows you to build your scenario and model your sensors, while the Matlab/Simulink interface enables you to add a control system. This interface can also be used to import existing Matlab/Simulink models such as vehicle dynamics models. When running your experiment, the visualisation viewer gives a realistic 3D representation of the scenario. Optionally, tools such as dSPACE ControlDesk and NI LabVIEW can be used for activities such as ‘data acquisition’ and ‘test automation’.

Features:
Build scenario
Model sensors
Add control system
Run experiment

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 SP1 / Windows 8.1 with Update / Windows 10 (64-bit Only)

Processor: Intel Core 2 Duo E8400, or equivalent

Memory: 8GB or more

Video Card: All video cards need to support OpenGL 2.1 and GL shading language 1.20

Screen Resolution: 1280×1024 pixels

MATLAB Support: R2013b until R2017b

راهنمای نصب

دانلود آموزش نصب تصویری و قدم به قدم – اختصاصی دانلودها

1) در هنگام نصب از شما سئوال می شود که می خواهید با تلفیق نرم افزار MATLAB از PreScan استفاده کنید یا به صورت جداگانه. اگر گزینه ی تلفیق با نرم افزار MATLAB را انتخاب کنید، بایستی آدرس محل نصب MATLAB در سیستم خود را بدهید. اگر هم که تمایل ندارید، تیک گزینه ای را بزنید که نیاز به متلب ندارد. سپس از شما درخواست لایسنس سرور می شود، باکسش را خالی بگذارید تا به صورت اتومات مقادیر مربوطه را پر کند.

2) پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه Crack را جایگزین مقادیر اصلی در محل نصب نرم افزار کنید. به صورت دیفالت، محتوای پوشه کرک باید در این آدرس کپی شوند:

C: / Program Files / PreScan

3) حال وارد بخش System -> Advanced system Settings در ویندوز خود بشوید. به زبانه ی Advanced مراجعه کنید و وارد باکس Environment Variables شوید. در باکس Use Variables for USER (در اینجا USER منظور یوزر ویندوز شما هست که جایگزین این عبارت می شود)، بر روی گزینه ی New کلیک کنید.

4) در باکس اول مقدار یعنی Variable Name مقدار MADLIC_LICENSE_FILE را قرار دهید. در باکس دوم یعنی Variable Value آدرس فایل لایسنس که از پوشه کرک کپی کرده اید را قرار دهید. در این آموزش بدین صورت خواهد بود:

C: / Program Files / PreScan / madlic_SSQ.dat

5) تایید را بزنید تا این مقدار در سیستم شما ثبت شود. حال، می توانید نرم افزار را اجرا کنید.

———————–

نکته! برای رسیدن به بخش Advanced System Settings، لطفا در ویندوز 10 به بخش ذیل مراجعه کنید:

Control Panel / All Control Panel Items / System

یا اینکه در همه ی ویندوزها به My Computer خود بروید، در محیطی که پارتیشن های شما نمایش داده می شوند راست کلیک کرده و بر روی Properties کلیک نمایید. حال پنجره ای باز می شود که اطلاعات سیستم شماست. در نوار سمت چپ این اطلاعات، گزینه ی Advanced System Settings قرار دارد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود TASS International PreSCAN 8.4 – پلتفرم شبیه سازی و تعریف سناریو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..