تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Vagrant 2.1.2 Win/macOS – نرم افزار ساخت و پیکربندی محیط توسعه مجازی

نرم افزار Vagrant به منظور ایجاد و پیکربندی محیط توسعه مجازی ارائه شده است. این نرم افزار مدیریت کامل ابزارهای پیکربندی را ارائه می کند و می توانید از نسخه های مختلف برنامه استفاده کنید. مجازی سازی با این برنامه به راحتی صورت می گیرد و امکانات قدرتمند آن را می توانید داشته باشید. همه این ابزارها در روبی نوشته شده است و از محیط های ابری نیز استفاده شده است. پروژه های ایجاد شده در زبان های برنامه نویسی دیگر مانند سی و جاوا نیز توسط این برنامه پشتیبانی می شوند و می توانید کاربرد زیادی را به صورت اسکریپت نویسی در اختیار داشته باشید. این ابزار می تواند جایگزین نرم افزارهایی همچون VirtualBox باشد و همه امکانات آن را در قالبی ساده تر ارائه کند.

با دانلود Vagrant یک واسطه غیرگرافیکی را خواهید داشت و می توانید از فراخوانی های سریع استفاده کنید. این برنامه به صورت قابل حمل ارائه شده است و می توانید با نصب پارتیشن، از برنامه برای سیستم عامل های دیگر نیز استفاده کنید. مدیریت و پیکربندی توسط این برنامه ساده و آسان است و می توانید از طریق SSH به همه آنها دسترسی کاملی داشته باشید. این سیستم عامل مجازی، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بدون آسیب وارد شدن به سیستم عامل اصلی از آن استفاده کنید و حجیم ترین نرم افزارها را روی این سیستم نصب کنید. این سیستم عامل های مجازی در بخش های مختلف ویندوز کاربرد دارند و می توانید با مجازی سازی، تست های قدرتمندی را صورت دهید و کاربرد آسانی را تجربه کنید. این کاربردها بدون نیاز به ریستارت سیستم قابل دسترسی هستند و می توانید به طور همزمان از همه آنها استفاده کنید.

کاور-Vagrant

ویژگی های کلیدی نرم افزار Vagrant:

ساده و بسیار قدرتمند دارای تساوری تولیدی کاربرد در بخش های مختلف اسکرین-شات-Vagrant اسکرین-شات-Vagrant اسکرین-شات-Vagrant info

Vagrant is software for creating and configuring a virtual development environment. It is a wrapper for virtualization software, such as VirtualBox, and configuration management tools such as Chef, Salt and Puppet. Since version 1.1, Vagrant is no longer tied to VirtualBox and also works with other virtualization tools, for example, VMware Workstation, and also supports cloud environments such as Amazon EC2. The tool is written in Ruby; It can be used in projects created in other programming languages, such as PHP, Python, Java, C # and JavaScript.

Features:
Simple and Powerful
Production Parity
Works where you work

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Vagrant 2.1.2 Win/macOS – نرم افزار ساخت و پیکربندی محیط توسعه مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..