تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده‌های شهدای‌پلاسکو &a

سلامت نیوز:عضو فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: در دوره گذشته مدیریت شهری به رغم تمام شعارهای مطرح شده اما اقدام قابل قبولی در حل مشکلات خانواده شهدای پلاسکو انجام نشد.

امیرخجسته درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص ادامه پیگیری های شهرداری تهران مبنی بر شهید راه خدمت محسوب شدن شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای قوانین و ضوابطی است که طبق این قوانین افرادی که درمعرکه و میادین جنگ جان خود را از دست می دهند را جزء شهدا محسوب می کند، بنابراین خانواده این شهدا می توانند از مزایای بنیاد شهید استفاده کنند؛ به طورحتم افرادی که درمسیر خدمت رسانی به مردم جان خود را از دست می دهند شهید راه خدمت محسوب شده که شهدای آتش نشان از این دست هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه شهرداری تهران باید پیگیری های لازم را درخصوص شهید راه خدمت محسوب شدن شهدای آتش نشان انجام دهد، افزود: متاسفانه پس از 2 سال از وقوع حادثه پلاسکو هنوز خانواده های شهدا نتوانستند از حقوق و مزایای شهادت استفاده کنند، البته درطی این دوره شهرداری برخی خدمات را به خانواده ها را ارایه داده است؛ اما این خدمات به دلیل کمبود اعتبارات درشهرداری گسترده نبوده است، بنابراین شهرداری باید به عنوان متولی پیگیری ها را تا نقطه آخر ادامه دهد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق قانون شهدای راه خدمت را نمی تواند شهید جنگ تلقی کند، تصریح کرد: شهدای آتش نشان در راه خدمت جان خود را از دست دهند که بهترین اصطلاح برای آنها شهید راه خدمت است، لذا شهرداری باید در ارایه خدمت به خانواده های آنها بیشترین تلاش ممکن را انجام دهد؛ البته در دوره گذشته مدیریت شهری به رغم تمام شعارهای مطرح شده اما اقدام قابل قبولی انجام نشد، لذا در این دوره شورای شهر و شهرداری این مسئله را به عنوان یکی از اولویت ها دردستورکار پیگیری قرار دادند.

عضو فراکسیون ایثارگران درمجلس، با تاکید براینکه شهرداری می تواند نام شهدای آتش نشان را در لیست شهدای این نهاد قرار دهد، گفت: شورای شهر باید قوانین لازم را دراین خصوص تصویب کرده و شهرداری با استفاده از این قوانین پیگیری های لازم را برای تایید نام شهدای راه خدمت برای شهدای آتش نشان انجام دهد، به طور قطع باید مزایای شهید خدمت به این شهدا تعلق گیرد؛ اینکه تاکنون هم پیگیری ها به صورت کامل انجام نشده کم لطفی در حق خانواده شهدای آتش نشان است، ضمن اینکه درقانون فعلی هم برای افرادی که جان خود را درراه خدمت رسانی از دست دادند؛ نام شهید اطلاق نگرفته و شهید راه خدمت عنوان گذاری می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده‌های شهدای‌پلاسکو &a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..