تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمکت‌نشینی جهانبخش مقابل منچستریونایتد

 خبرگزاری تسنیم: تیم‌ فوتبال برایتون اَند هاو از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه به وقت تهران) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آمکس پذیرای منچستریونایتد است. کریس هاتون، سرمربی برایتون برای این بازی از رایان، مونتویا، دانک، دافی، بوانگ، پراپر، اسفتنز، گراس، مارچ، ناکرت و ماری در ترکیب 11 نفره اصلی خود استفاده می‌کند و علیرضا جهانبخش همانند بازی قبل نیمکت‌نشین است.

نیمکت‌نشینی جهانبخش مقابل منچستریونایتد

برایتون در بازی اولش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود، واتفورد شد. جهانبخش در آن بازی در دقیقه 71 به بازی آمد، اما نتوانست به تیمش برای فرار از شکست کمک کند.

منچستریونایتد هم با ترکیب دخه‌آ، یانگ، لیندلوف، بایی، شاو، پریرا، فِرد، پوگبا، مارسیال، ماتا و لوکاکو به میدان می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمکت‌نشینی جهانبخش مقابل منچستریونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..