تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیر: تیام بازی کند، شکایت می‌کنیم

ورزش سه: خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا بابت انتقال تیام به عجمان پولی به باشگاه استقلال رسیده است یا نه گفت: پولی نگرفته ایم چون راضی نشدیم 200 هزار دلار بگیریم. تیام بابت حضور در عجمان باید پول بیشتری به عجمان بدهد.

او ادامه داد: ما آی تی سی تیام را صادر نکرده ایم و اگر فیفا آی تی سی او را صادر کند، منتظر می مانیم تا اولین بازی اش را برای عجمان انجام بدهد و بعد رسما به فیفا شکایت کنیم. تات او بازی نکند نمی توانیم کاری انجام بدهیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه شفر گفته شاید تیام دو ماه دیگر به استقلال برگردد هم گفت: آقای شفر گفته است که او پشیمان می شود چراکه تیمی با 30 میلیون هوادار را رها کرده و به تیمی رفته که حداکثر 1000 تماشاگر دارد و تیم درجه 2 در فوتبال امارات محسوب می شود. آقای شفر گفتند او از حضور در عجمان پشیمان می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیر: تیام بازی کند، شکایت می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..