تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

برترین‌ها: همه حقایق درباره ژاپن نشان می‌دهد که این کشور از یک دنیای موازی آمده است:‌ می‌توانید یک ماشین لباسشویی قابل حمل، یک تلویزیون شفاف و بسیاری چیز‌های دیگر را در این کشور پیدا کنید که در کشور‌های دیگر هرگز ندیده اید. اگر برایتان جالب است این مطلب را بخوانید.


رنده کره

همه ما می‌دانیم که مالیدن کره سفت روی نان تست کار آسانی نیست و معمولا نان را پاره می‌کند. به همین دلیل مردم ژاپن از رنده کره استفاده می‌کند و مجبور نیستند با کره منجمد دست و پنجه نرم کنند.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

سینک صرفه جویی در آب

ترکیب سینک-توالت از سال ۱۹۵۶ وجود دارد. وقتی دستتان را در این سینک ترکیبی می‌شویید، آب استفاده شده در یک مخزن جمع شده و به عنوان فلاش تانک استفاده می‌شود.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن سگی که بوش شما را تشخیص می‌دهد

این ربات بامزه حسگری در بینی خود دارد که بوی شما را تشخیص می‌دهد. اگر بوی خوبی بدهید خوشحالی می‌کند و اگر بوی شما معمولی باشد دمش را تکان می‌دهد، اما اگر بوی بد بدهید غش می‌کند. برای کارمندان اداری، دستگاهی با طراحی ساده وجود دارد که بوی اشخاص را تشخیص می‌دهد. این دستگاه یک ارزیابی سریع و دقیق از بو‌ها انجام می‌دهد. برای دیدن نتایج هم می‌توانید از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده کنید.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

سیستم هشدار لپ تاپ


این سیستم هشدار قابل حمل لپ تاپ شما را تحت نظر دارد و برای کسانی مناسب است که بیرون از دفتر و در مکان‌های عمومی کار می‌کنند. حالا دیگر نیازی نیست نگران باشید، اگر دستگاه حرکت کامپیوتر را تشخیص دهد، زنگ هشدار به صدا در می‌آید، حلقه نور به رنگ قرمز درمی آید و یک اعلان یا نوتیفیکیشن به گوشی شما می‌فرستد. ۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

شناساگر باز شدن در


هر وقت کسی به در نزدیک شود (از حدود ۴ متری) پنل دستگاه روشن می‌شود و شما را آگاه می‌کند. کسانی که دوست ندارند کسی بی اجازه وارد اتاقشان شود این دستگاه را دوست خواهد داشت.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

ماشین لباسشویی رو میزی


هرچند وقت یک بار وسایل کوچکی مثل ساعت مچی یا عینک را می‌شویید؟ ژاپن یک ماشین لباسشویی قابل حمل اختراع کرده که وسایل شما را در عرض ۲ دقیقه تمیز می‌کند. فقط باید آن را به کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری با پورت یو‌اس‌بی وصل کنید، در آن آب بریزید و روشنش کنید.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن روکش کوسن برای تبلت

این روکش برای کسانی است که از نگه داشتن کتاب یا تبلت خسته می‌شوند. سطح آن با نقاط سیلیکونی خاصی پر شده که گجت یا کتابتان را نگاه می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد به راحتی بخوانید.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

ماوس کامپیوتر


این دستکش به عنوان جایگزین ماوس‌های معمولی اختراع شده است. کلیک چپ و راست نوک انگشتان شما قرار دارند. اگر واکنش این دستگاه سریع باشد، احتمالا محصول پرطرفداری میان علاقمندان به بازی های ویدئویی خواهد شد.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

هوش مصنوعی که وضعیت راننده را آنالیز می‌کند


پاناسونیک تکنولوژی جدیدی معرفی کرده که مانع خوابیدن افراد پشت فرمان می‌شود. این سیستم حالات چهره راننده را تحلیل کرده و لحظه‌ای که راننده خوابش می‌گیرد را تشخیص می‌دهد. این دستگاه همه خطرات احتمالی را پیش بینی می‌کند و شرایط خاصی ایجاد می‌کند که به شخص اجازه نمی‌دهد بخوابد.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

تلویزیون شفاف


در حال حاضر کنتراست این دستگاه بسیار ضعیف است، اما طراحان و مهندسان در حال کار روی آن هستند. تلویزیون‌های نامرئی قطعا برای افراد زیادی جالب هستند.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

آینه جادویی


آینه‌های هوشمند زیادی در دنیا وجود دارند که آب و هوا و ... را نشان می‌دهند، اما پاناسونیک دستگاه پیچیده‌تری اختراع کرده که وضعیت سلامتی شما را هم می‌سنجد. این آینه بافت پوست و تمام مشکلات احتمالی آن (تغییر رنگ ناخواسته، جوش، زخم) را می‌شناسد و سپس یک ماسک آرایشی چاپ می‌کند که می‌تواند همه نواقص را بپوشاند.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

چتر سر


رگبار و طوفان در زاپن زیاد اتفاق می‌افتد. این پدیده آنقدر رایج است که مردم مجبورند چند چتر داشته باشند. به همین دلیل ژاپنی‌ها راه حل بهتری برای آن پیدا کرده اند: چتر‌های هندزفری. اگر فکر می‌کنید اختراع نوع دیگری از چتر غیرممکن است اشتباه می‌کنید. این چتر‌ها شما را از باران حفظ می‌کنند، به دست نیاز ندارند و واقعا زیبا هستند. اما هر چتر ۵ کیلوگرم وزن دارد!

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

عینک آگاه کننده


با این عینک دیگر نیاز نیست دائما گوشی خود را چک کنید. شما را از همه پیام‌های متنی باخبر می‌کند و همه رویدادهای برنامه ریزی شده را یادآوری می‌کند. می‌توانید رنگ آن را انتخاب کنید و سیگنال صوتی اجازه نمی‌دهد هیچ چیز مهمی را از دست بدهید. ۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن

یخچالی که هروقت آن را صدا کنید می‌آید


این یخچال صدای مالکش را تشخیص می‌دهد و نزد او می‌رود. علاوه بر این به شما نشان می‌دهد چه خوراکی‌هایی داخلش دارد. این دستگاه با مبلمان، افراد یا حیوانات برخورد نمی‌کند و به آن‌ها صدمه نمی‌زند. همچنین می‌تواند ظرف‌های کثیف را به ماشین ظرفشویی ببرد.

۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ اختراع عجیب، ولی هوشمندانه در ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..