تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین باز هم به عروسی دعوت شد

پوتین باز هم به عروسی دعوت شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازار عروسی رفتن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این روزها داغ است. وی که روز گذشته به مراسم عروسی کارین کنایسل وزیر امور خارجه اتریش رفته بود اکنون به عروسی دیگری دعوت شده است.

پوتین بعد از شرکت در مراسم عروسی برای ملاقات با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان از اتریش به آلمان سفر کرد. به گزارش روزنامه بیلد، پوتین در این سفر به عروسی دیگری دعوت شد. او ممکن است در ماه اکتبر برای شرکت در مراسم ازدواج گرهارد شرودر سیاستمدار آلمانی و صدراعظم سابق این کشور با کیم سویو به برلین سفر کند.

مراسم عروسی برای 5 اکتبر در هتل آدلون برنامه ریزی شده است. روزنامه بیلد همچنین از حضور سرگی لاوروف وزیر امور خارجه در ماه سپتامبر خبر داد.

انتهای پیام/

بازار عروسی رفتن برای پوتین داغ است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین باز هم به عروسی دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..