تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه عربستان برای ریاست AFC کلید خورد

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پس از استعفایش عنوان کرد که برای انتخابات ریاست AFC خود را آماده کرده است.

به گزارش شمانیوز: روزنامه الشرق الاوسط عربستان خبر داد که عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان روز گذشته رسما از سمتش استعفا داد تا خود را برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال آینده آماده کند.

عزت پس از استعفایش گفت: یک هفته پیش به عنوان رئیس فدراسیون غرب و جنوب آسیا انتخاب شدم. این انتخاب گام بلندی برای برنامه های آینده ام بود.با حمایت ترکی آل شیخ(رئیس هیئت ورزش عربستان) پرونده کاندیداتوریم برای ریاست AFC تا انتخابات سال آینده آغاز می کنم.

نواف التمیاط، نائب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان جانشین عزت به عنوان رئیس شد. شیخ سلمان از سال 2013 به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده بود و سال آینده انتخابات جدید برای انتخاب رئیس جدید برگزار می شود.

 سعودی ها از چند ماه پیش این پروژه بزرگ را برای کنار زدن شیخ سلمان آغاز کرده بودند چون رئیس بحرینی در پرونده اختلاف عربستان با قطر در نهایت به نفع قطر رای داد و این خشم سعودی ها را برانگیخت.این آغاز کار سعودی ها برای ریاست AFC خط و نشان واضحی برای فدراسیون فوتبال کشورمان نیز است چون رسیدن عربستان به منصب قدرت در آسیا وضعیت و شرایط فوتبالمان در آسیا و میزبانی از سعودی ها در تهران را بیش از پیش دور از انتظار می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه عربستان برای ریاست AFC کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..