تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی عجیب « قاسم‌خانی» با پلاکارد جنجالی طلاب درباره «استخر فرح» + عکس

ساعت 24-اون سازمانی که اینا رو حمایت و پشتیبانی کرده چرا آبروریزی میکنه؟ دو تا تیکه چوب و یه ورق کاغذه دیگه... جریان مخوف فکری که اینقدر خسیس نمیشه.»

مهراب قاسم‌خانی با تصویری که از یک طلبه با پلاکاردی حاوی جملات جنجالی در فضای مجازی منتشر شده است، شوخی کرد. این پلاکارد حاوی جمله‌ای است که انتقادات بسیاری را برانگیخته است.

به گزارش خبرآنلاین، مهراب قاسم‌خانی در اینستاگرام نوشت: «نه کاری به تهدید واضح معنی شعر دارم، نه به بوی اعترافی که ازش به مشام میرسه، نه حتی به نوشته روی چوب پلاکارد که نشون میده یه جریان فکری سازمان یافته پشتشه... مشکلم اینه که واقعاً این عزیزان بعد از مراسم این پلاکاردا رو میپیچوندن میبردن خونه؟ آخه پلاکارد به چه درد آدم میخوره تو خونه؟

حالا اصلاً گیریم که این عزیزان به هر دلیلی نیاز به پلاکارد داشتن. اون سازمانی که اینا رو حمایت و پشتیبانی کرده چرا آبروریزی میکنه؟ دو تا تیکه چوب و یه ورق کاغذه دیگه... جریان مخوف فکری که اینقدر خسیس نمیشه.»

مهراب قاسم‌خانی

شوخی عجی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی عجیب « قاسم‌خانی» با پلاکارد جنجالی طلاب درباره «استخر فرح» + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..