تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستمیان: با اختلافی ناچیز از صعود به فینال بازماندم

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هانیه رستمیان پس از ناکامی در صعود به فینال میکس تپانچه بازی‌های آسیایی 2018 درباره بازی امروزش گفت: در رقابت امروز که در بخش میکس تپانچه 10 متر برگزار شد رکورد خوبی را به ثبت رساندم اما با اختلاف امتیاز بسیار کم سه امتیاز موفق از صعود به فینال این رقابت ها بازماندم با این در بخش انفرادی که سه شنبه هفته جاری  برگزار خواهد شد‌تمام تلاش خود را خواهم‌کرد تا مدالی خوش رنگ‌برای کشورم بدست‌آورم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او‌ در ادامه درباره سطح مسابقات اظهار داشت:رقبای بسیار سر سختی از کشور های چین و‌هند و کره حضور دارند که سابقه حضور در رقابت های المپیکی و جهانی بسیاری را داشته اند و همین امر کار رابرای تیم‌ملی تیراندازی سخت تر کرده است.

رستمیان گفت: فردا تمرین خواهیم داشت و روز سه شنبه در بخش تپانچه 25 متر به رقابت با حریفان‌حود خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بانوان تیرانداز کشورمان در رشته اهداف پروازی به فینال نرسیدند
خدمتی: تیراندازی رشته‌ای غیر قابل پیش بینی است
حذف تیرانداز کشورمان در رشته میکس تپانچه


انتهای پیام/

سه شنبه هفته جاری شروع رقابت های تپانچه 25 متر انفرادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستمیان: با اختلافی ناچیز از صعود به فینال بازماندم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..