تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی دردناک از اسارت مرزبان ایرانی/ اشراف اطلاعاتی ایران سبب آزادی‌ام از دست تروریست‌ها شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید براتی مرزبانبه‌اسارت‌گرفته‌شده اهل خراسان‌شمالی  اظهار داشت: ششم اردیبهشت سال ۹۶ در یک درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه٬ ۱۰ نفر از همرزمانم به شهادت رسیدند  زخمی و مجروح بودم به خاک پاکستان منتقل کردند و ۴۷۶ روز را در یک اتاق تاریک گذراندم.

روایتی دردناک از اسارت مرزبان ایرانی/ اشراف اطلاعاتی ایران سبب آزادی‌ام از دست تروریست‌ها شد

وی افزود: مجروحیت من سبب شد متوجه مکانی که به آن منتقل شده‌ام٬ نشوم. از ناحیه پا و صورت دچار مجروحیت بودم و هیچ کاری برای مداوای من نکردند و فقط به‌صورت سطحی و با ابزار‌های اولیه من را مداوا کردند.

مرزبان به‌اسارت‌گرفته‌شده ایرانی تصریح کرد: افرادی که در آن منطقه بودند با هم با زبان بلوچی سخن می‌گفتند، ولی با من کمی فارسی حرف می‌زدند و در مواقع غذا دادن فقط در حد چند کلمه با من حرف می‌زدند.

بیشتر بخوانید:گفت‌وگوی خواندنی با پدر مرزبان آزاد شده ناجا/ خداوند «سعید» را دوباره به ما عطا کرد 

سعید براتی تصریح کرد: در طول این دوران فقط یک مرتبه برای ضبط یک ویدئو من را از آن اتاق تاریک خارج کردند. صورت افرادی که از من تصویر می‌گرفتند کاملاً بسته شده بود و من را به محلی که مثل یک غار بود بردند و دیوار‌های پشت سر من را با ابزار فیلم‌سازی٬ ویرایش کرده بودند.

وی با سپاسگزاری از نیرو‌های اطلاعاتی و امنیت ایران برای آزادی‌اش گفت: اشراف اطلاعاتی ایران سبب شد من از دست گروهک ظالم تروریستی جیش‌الظلم آزاد شوم و تا لحظه‌ای که پایم به مرز کشور عزیزم رسید باور نمی‌کردم که آزاد شده‌ام.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

روایت "۴۷۶ روز اسارت" مرزبان‌ ایرانی؛



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی دردناک از اسارت مرزبان ایرانی/ اشراف اطلاعاتی ایران سبب آزادی‌ام از دست تروریست‌ها شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..