تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود پول تا چه اندازه حلال است؟ + فیلم

سود پول تا چه اندازه حلال است؟/ حد انصاف در سود پول چقدر است؟به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همواره در احکام شرعی شبهاتی مطرح می شود که ایجاد سوال می کند، داستانی از جلال آل احمد وجود دارد که او می گوید: «در غرب  مسلمان ندیدم اما مسلمانی دیدم، در مشرق مسلمان دیدم و مسلمانی ندیدم.» باید در پی چرایی آن بود که چرا در بلاد اسلامی مسلمانی کمتر دیده می شود؟ پاسخ آن است که ما فقه را تنها در مسائل نماز، غسل، کفن و دفن خلاصه کرده‌ایم این درحالی است که فقه ما در جامعه گسترده است و مبتلا به جامعه است.

امام صادق (ع) طلائیه دار فقه اسلامی هستند که در روایتی  حد انصاف و میزان سود پول را بیان می‌کنند.

درادامه شما می توانید صحبت های حجت الاسلام مهدی آذر طوسی، را درخصوص پاسخ به سوالات احکام شرعی در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود پول تا چه اندازه حلال است؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..