تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور تهیه روغن دنبه گوسفندی

وب‌سایت سرآشپز پاپیون: این روغن خیلی برای بدن مفید میباشد و با مصرف آن به مرور از کبد چرب و چاقی و امراض دیگر نجات پیدا میکنید.این روغن بسیار بصرفه میباشد و خیلی راحت در منزل میتوانید خودتان تهیه کنید و باعث خوش طعم شدن غذاهایتان شوید.

مواد لازم

دنبه گوسفندی ۴ کیلوگرم ماست‏ ۲ لیوان سرکه ۱ لیوان هل سبز ۱۴ عدد پیاز ۱ عدد زردچوبه ۱ قاشق غذا خوری

دستور تهیه روغن دنبه گوسفندی

طرز تهیه

1. دنبه را ریز خورد کنید و بهتر است چرخ کنید تا تمام روغنش یکدست از دنبه ها خارج شود.

2. دنبه آماده را در قابلمه بزرگ ریخته و مواد بالا بغیر از زردچوبه را اضافه کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید تا آرام آرام آب شود.

3. وقتیکه به رنگ طلایی رسید یک قاشق زردچوبه را اضافه کنید و یک دقیقه که زردچوبه تفت خورد زیر گاز را خاموش کنید.

4. بعد از اینکه کمی خنک شد از صافی رد کنید. و وقتی از حرارت کاملا افتاد در یخچال در ظرف در بسته قرار دهید .

سایر نکات

1. حرارت در تمام مراحل باید ملایم باشد چون با حرارت بالا کف میکند و نمیتوانید کنترل کنید و روغن از دست میرود.باید در تهیه این روغن صبر و حوصله داشت و خیلی راحت میباشد.

2. علت اضافه کردن زردچوبه گرفتن بوی زخم دنبه و رنگ زیبای روغن میباشد.

3. قرار دادن دنبه در ظرف دربسته در یخچال بوی زخم دنبه را میگیرد و ماندگاری روغن را بیشتر میکند و دیگر روغن شما اصلا بویی نخواهد داشت.البته بنده در ظرف شیشه ای روغن را نگه میدارم.

4. اگر تعداد افراد را نزدیم چون با این مقدار به اندازه 2 یا 3 کیلو روغن به شما میدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور تهیه روغن دنبه گوسفندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..