تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مقام مسئول در سازمان بورس خبر داد

جزییات بازگشایی نماد معاملاتی «های وب» و نظر نیمه کاره حسابرس ویژه

به گزارش شمانیوز: جزییات بازگشایی نماد معاملاتی «های وب» و نظر نیمه کاره حسابرس ویژه
یک مقام مسئول با بیان اینکه بازگشایی نماد معاملاتی «های وب» بنا به تصمیم شورای عالی بورس صورت گرفته عنوان کرد: ناشر همچنان تحت حسابرسی ویژه قرار داشته و بنا به نظر داده شده صورت‌های مالی دوره ۹۴ و ۹۵ این شرکت دچار ابهام و اشکال است.

یک مقام مسئول در سازمان بورس که حاضر به انتشار نام خود نیست به خبرنگار بورس خبرگزاری فارس گفت: پیرو اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت شرکت داده گستر عصر نوین، انجام معامله در نماد معاملاتی "های وب" تا اطلاع ثانوی به صورت معامله تحت احتیاط انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه می‌بایست تمامی کارگزاران قبل از انجام هر گونه معامله در نماد "های وب"، نسبت به دریافت فرم تکمیل و تأیید شده اطلاع از ابهام معاملات تحت احتیاط از مشتریان اقدام کنند، افزود: این فرم باید به ضمیمه فرم درخواست خرید یا فروش مشتری از سوی کارگزار نگهداری شود.

وی درباره درخواست‌های ارسالی از طریق سامانه بر خط نیز افزود: قبل از ارسال سفارش به صورت الکترونیکی، ابتدا فرم اطلاع از ابهام معاملات تحت احتیاط از طریق سامانه بر خط باید به تأیید مشتری رسانده شود و به ضمیمه در خواست آن در سوابق موجود و قابل مشاهده و پیگیری‌های بعدی قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دامنه نوسان بازگشایی نماد معاملاتی "های وب" بطور محدود و در بازه ۲ درصدی انجام خواهد شد، عنوان کرد: بازگشایی نماد معالاتی "های وب" همراه با حضور بازار گردان خواهد بود و خریدار و فروشنده می‌بایست با تکمیل فرم اطلاع از ابهام معاملات تحت احتیاط نسبت به آگاهی از ابهام‌های موجود در صورت‌های مالی این ناشر اقرار کنند.

وی با بیان اینکه مستندات و اطلاعات مالی شرکت داده گستر عصر نوین همچنان تحت بررسی حسابرسی ویژه قرار دارند، گفت: حسابرس ویژه تا کنون بخشی از نظرات خود را در خصوص این ناشر به سازمان بورس ارائه داده که بر اساس آن صورت‌های مالی دوره عملکردی ۹۴ و ۹۵ دچار اشکال و ابهام است.

وی تصریح کرد: بنابراین خریداران و فروشندگان سهام این شرکت با تکمیل فرم اطلاع از ابهامات می‌بایست ریسک این اطلاعات و سایر اطلاعاتی که هنوز حسابرس ویژه اعلام نکرده را قبول کنند.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مقام مسئول در سازمان بورس خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..