تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سماور نفتی هدیه پوتین به تازه عروس اتریشی

سماور نفتی هدیه پوتین به تازه عروس اتریشیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گفته سخنگوی کاخ کرملین ،ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در مراسم عروسی کارین کنایسل وزیر امور خارجه اتریش مهمان ویژه بود، هدایایی را به رسم یاد بود به این زوج اتریشی اهدا کرد.

پوتین در مراسم عروسی که روز گذشته در شهر گراتس اتریش برگزار شد، سخنرانی کوتاهی به زبان آلمانی انجام داد و آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد کرد. پس از آن یک تابلو با چشم انداز روستا، سماور نفتی و یک دستگاه آبگیری قدیمی هدیه داد.

پوتین همچنین با گروه موسیقی قزاقی که همراه خود به مراسم برده بود، مهمانان را غافلگیر کرد. به گفته دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه، پوتین روی کاپوت ماشین عروس متنی نوشت و دوباره برای آنها آرزوی خوشبختی کرد.

سماور نفتی هدیه پوتین به تازه عروس اتریشی

بیشتر بخوانید:عروس و داماد اتریشی که پوتین به عروسی‌شان رفت چه کسانی هستند؟

انتهای پیام/

پوتین هدایایی را به وزیر امور خارجه اهدا کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سماور نفتی هدیه پوتین به تازه عروس اتریشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..