تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه حمله مار سمی به کشیش آمریکایی! +فیلم

لحظه هولناک حمله مار به کشیش آمریکایی ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله یک مار سمی را به یک کشیش آمریکایی در حین اجرای برنامه مذهبی در کلیسایی در کنتاکی آمریکا  به تصویر می کشد. "کودی کوتس"، که با این مار در حال اجرای یک برنامه مذهبی و نیایش در کلیسای "گوسپل تابرناکل" بود ناگهان مورد حمله قرار گرفت.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود در حالی که کشیش مار را در دست دارد و در حال فریاد زدن است ناگهان از ناحیه سر مورد حمله قرار می گیرد. این کشیش با وجود حمله مار به اجرای برنامه ادامه می دهد و زمانی که بدحال می شود توسط چند نفر از حاضران در سالن بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل می شود. هنوز از سرنوشت قطعی این کشیش گزارشی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: لحظه بلعیده شدن پای دختر خردسال توسط پله برقی +فیلم 

دوست کودی در این باره گفت : " بیشتر کسانی که مورد حمله مار قرار می گیرند در مدت 5 تا 10 دقیقه جان خود را از دست می دهند. پدر کوتی در حادثه ای مشابه از ناحیه دست مورد حمله یک مار قرار گرفت و در مدت 7 دقیقه جانش را از دست داد."

این در حالی است که پدر این کشیش نیز در حادثه ای مشابه و حین اجرای یک برنامه مذهبی جانش را از دست داده بود. پدر کودی در سال 2014 و در اثر حمله یک مار سمی در کلیسا جان باخت. همکار او " دیوید براک" نیز در سال 2015 و حین اجرای برنامه در کلیسای "پنتکوستال" در کنتاکی آمریکا در اثر حمله مار جان باخته بود.

گفتنی است؛ این برنامه مذهبی که در برخی کلیساهای آمریکا رواج دارد شامل در دست گرفتن آتش، مار و نوشیدن سم است که کشیشان در حالی که تصور می کنند توسط ارواح مقدس احاطه شده اند به اجرای نیایش می پردازند.

انتهای پیام/

حمله مار، کشیش را روانه بیمارستان کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه حمله مار سمی به کشیش آمریکایی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..