تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقص پوتین در عروسیِ وزیر خارجه اتریش+تصاویر

کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش امروز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است، ازدواج کرد و مراسم مربوط به ازدواج این دو در رستورانی در شهر گراز برگزار شد.

ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه مهمان ویژه این مراسم ازدواج بود که پس از حضور در مراسم، به اتفاق عروس رقصید.

رییس‌جمهوری روسیه حدود یک ساعت در این مراسم حضور داشت و به شادمانی پرداخت و پیش از ترک رستوران محل برگزاری عروسی، ترانه «خداحافظ! می‌بینمت!» را برای کنایسل خواند.

بر اساس گزارش شبکه خبری اتریشی او.ای.۲۴، پوتین با هلی‌کوپتر از فرودگاه به محل برگزاری این مراسم منتقل شده بود.

شبکه خبری راشاتودی گزارش داد، پوتین به این مراسم دست خالی نرفت و شاخه گل بزرگی برای عروس برده بود.

حضور پوتین در مراسم ازدواج کنایسل رویدادی نادر محسوب می‌شود که طی آن رییس‌جمهوری روسیه به دعوت یک مقام خارجی در چنین مراسمی شرکت می‌کند.

رسانه‌های روسی به نقل از مشاور سیاست خارجی پوتین گزارش داده‌ بودند که کنایسل در جریان سفر رییس‌جمهوری روسیه به وین در ماه ژوئن از او برای شرکت در این مراسم وعده گرفته است.

رییس‌جمهوری روسیه بلافاصله پس از این مراسم عازم آلمان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقص پوتین در عروسیِ وزیر خارجه اتریش+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..