تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجنت اسپانیایی برای قدوس مشکل‌ساز شد

ایران ورزشی: بلاتکلیفی سامان قدوس، نه تنها این بازیکن بلکه باشگاه اوسترسوند را نیز در شرایط عجیبی قرار داده. باشگاهی که برای انتقال سامان، چشم به سود چند میلیون یورویی دوخته تا در این تابستان و بعد از کن سما، بروا نوری و الحاجی گرو، پولی جدید به جیب بزند.

قدوس برای انتقال، ابتدا به اسپانیا رفت، با مدیران باشگاه اوئسکا پیش قراردادی امضا کرد و بعد به سوئد برگشت تا رضایت مدیران اوسترسوند را برای این انتقال جلب کند. اتفاقی که هرگز رخ نداد، چون همه این مذاکره‌ها بدون اطلاع کیندبرخ-رییس باشگاه اوسترسوند- انجام شده بود.

کیندبرخ برای فروش قدوس، با رن به توافق رسید. باشگاهی در فرانسه با مربیگری صبری لاموشی. رن برای قدوس برنامه‌های بسیاری در سر داشت. ابتدا بازدید از امکانات باشگاه و سپس امضای قرارداد و معرفی به هواداران. مبلغ انتقال هم به تأیید دو باشگاه رسیده بود. 3/5 میلیون یورو به علاوه دریافت 20 درصد از انتقال بعدی قدوس.

ایجنت اسپانیایی برای قدوس مشکل‌ساز شد

هنوز سامان با رن قراردادی امضا نکرده بود که باشگاه اوئسکا به سیم آخر زد و بحث شکایت از بازیکن و باشگاه فرانسوی را به میان کشید. بحثی که رن را برای جذب قدوس کمی بی‌میل کرد و البته تا حدودی ترساند. حتی اگر پیش قراردادی که قدوس با هوئسکا امضا کرده، ارزش آنچنانی نداشته باشد. قدوس دو فصل دیگر به اوسترسوند تعهد دارد و در این توافق، هیچ اثری از موافقت باشگاه سوئدی وجود ندارد. تنها تهدیدی که می‌تواند از سوی اوئسکا و فیفا اعمال شود، جریمه سامان قدوس است که البته رقم و مدتش مشخص نیست.

مدیران باشگاه اوئسکا البته معتقدند سامان قدوس بازیکن آنهاست و باید هر چه زودتر به اسپانیا برود و در تمرینات این تیم شرکت کند. اتفاقی که حالا نه سامان زیر بار آن می‌رود و نه کیندبرخ که در سوئد و بحث فروش بازیکن، یک مدیر توانا و کاربلد است.

در بحث انتقال و حضور قدوس در اسپانیا، یکی از ایجنت‌های اسپانیایی که نزدیک به باشگاه اوئسکا است، با انتشار تصاویری از امضای قرارداد قدوس، مشکلات بسیاری برای او ساخت و همین سبب شد تا سامان قید حضور در لالیگا را بزند، حتی به قیمت اینکه تا زمستان در اوسترسوند بماند و در لیگ سوئد بازی کند.

کیندبرخ نیز به این نکته پی برده که در بحث انتقال سامان به اوئسکا، گروهی این بازیکن را فریب داده‌اند، بخصوص با عکس‌هایی که منتشر کرده‌اند. عکس‌هایی که قرار بود بعد از توافق اوئسکا با اوسترسوند در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد. به همین دلیل او پای خود را در یک کفش کرده و با حضور قدوس در لالیگا مخالفت کرده است. حتی اگر سودی چند میلیون یورویی نصیب باشگاه اوسترسوند نشود.

مهلت نقل و انتقالات لالیگا به پایان رسیده و قدوس بدون امضای قراردادی رسمی و موافقت باشگاه اوسترسوند، دیگر نمی تواند برای اوئسکا بازی کند. هر چند مدیران ابن باشگاه نظر متفاوتی دارند. بنابراین یک راه می‌ماند، اینکه دو باشگاه رن و اوئسکا با هم به توافق برسند و انتقال قدوس به فرانسه نهایی شود. اتفاقی که قابل پیش‌بینی است، بخصوص حالا که حدود دو هفته از مهلت نقل و انتقالات در لوشامپیونه باقی مانده و رن هم به دنبال جذب یک مهاجم و تقویت خط حمله‌اش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجنت اسپانیایی برای قدوس مشکل‌ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..