تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه نظرسنجی: کاربران زومیت تغییرات گلکسی نوت 9 را نسبت به نسل پیشین کافی ندانستند

هفته‌ی گذشته به مناسب رونمایی از گلکسی نوت ۹، رضایت از تغییرات ایجاد شده در این گوشی در زومیت به رای گذاشته شد.

سری گلکسی نوت از زمان تولد خود تا به امروز همواره در بین بهترین و محبوب‌ترین محصولات موبایل سامسونگ بوده است. پس از اتفاقات مربوط به گلکسی نوت ۷ و جمع‌آوری آن‌ها از بازار بسیاری گمان می‌کردند که سری نوت به پایان راه خود رسیده است؛ اما سامسونگ با عرضه‌ی نوت ۸ و سپس گوشی‌ کامل‌تر نوت ۹ نشان داد که هنوز به این سری موفق دل بسته است. گلکسی نوت ۹ کامل‌ترین نوت عرضه شده تا به امروز و در کنار برادران سری اس خود، قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند کره‌ای‌ها هستند.

گلکسی نوت ۹ با تراشه‌‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ و در دو مدل ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ این تراشه همان چیزی است که پیش از این در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس دیده بودیم. باتری نوت ۹ نسبت به نسل پیشین افزایش ظرفیتی ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته و حالا دیگر یک نقطه‌ی ضعف برای آن محسوب نمی‌شود. نوت ۹ همچون گذشته در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و گواهی IP68 را دریافت کرده است. دوربین نوت ۹ نسبت به نسل پیشین خود پیشرفت کرده است اما از نظر سنسورها و لنزها دقیقا مشابه گلکسی اس ۹ پلاس است؛ تنها شاهد اضافه شدن الگوریتم‌های هوش‌مصنوعی تشخیص صحنه هستیم.

قلم اس پن را باید از مهم‌ترین تغییرات نوت ۹ نسبت به نسل پیشین دانست؛ جایی که به لطف ماژول بلوتوث قرار گرفته در دل قلم، امکان ثبت سلفی، جابجایی در اسلایدها و مواردی از این دست فراهم شده است. دکس در گلکسی نوت ۹ نیازی به داک اختصاصی ندارد و تجربه‌ی اندروید در نمایشگر‌های خارجی تنها با یک دانگل تبدیل USB نوع C به HDMI امکان‌پذیر شده است. ما نوت ۹ را در زومیت و با توجه به تمام پیشرفت‌ها و تشابهات نسبت به نسل گذشته مورد بررسی قرار دادیم و نظرات خود در مورد این گوشی را با شما به اشتراک گذاشتیم. حال در ادامه نگاهی به نتیجه‌ی نظرسنجی هفته‌ی گذشته خواهیم داشت.

در نظرسنجی هفته‌ی گذشته که با شرکت ۱۸۴۵ نفر برگزار شد دو گزینه‌ی زیر به رای گذاشته شد:

گلکسی نوت ۹ تفاوت قابل توجهی نسبت به نوت ۸ نکرده است و انتظار تغییرات بیشتری را داشتمتغییرات خوبی را در گلکسی نوت ۹ شاهد هستیم و نیازی به تغییرات بیشتر در آن احساس نمی‌شود

نتیجه نظرسنجی گلکسی نوت 9

طبق نتیجه‌ی این نظرسنجی ۷۷.۶۲ درصد از کاربران معادل ۱۴۳۲ نفر تغییرات گلکسی نوت ۹ را نسبت به نسل قبل ناکافی دانسته‌اند؛ تنها ۲۲.۳۸ درصد از کاربران تغییرات گلکسی نوت ۹ را کافی دانسته‌اند. کاربران شرکت‌کننده در این نظرسنجی با اختلاف تغییرات بیشتری را از گلکسی نوت ۹ انتظار داشته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه نظرسنجی: کاربران زومیت تغییرات گلکسی نوت 9 را نسبت به نسل پیشین کافی ندانستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..