تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدام هستند؟ +اینفوگرافیک

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدام هستند؟ +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زندگی در شهر‌های بزرگ علاوه بر تمامی آلودگی‌هایی که ممکن است برای انسان داشته باشد و سلامت انسان را به خطر بیندازد، جاذبه‌های خاص خود را دارد.

جاذبه‌های دیدنی و جلوه‌های زیبا در شهرهای بزرگ همیشه یکی از مهمترین عوامل جمعیت زیاد و حتی جذب توریست به این مکان ها بوده است.

اما در بین تمامی شهرهای دنیا تعدادی از شهرها از جاذبه‌های بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل مراکز مهم تحقیقاتی به تازگی اینفوگرافیکی از بهترین و زیباترین شهرهای جهان برای زندگی منتشر کرده‌اند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ در این فهرست از بین 140 شهر برتر جهان، کلان شهر تهران در رتبه 128 قرار گرفته است.

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدام هستند؟ +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

برترین شهرهای دنیا کدام هستند؟ +اینفوگرافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدام هستند؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..