تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات خرید کالای ایراني در بانک قرض الحسنه مهرايران

به گزارش شمانیوز ، این بانک، در راستای نامگذاري سال جاري با عنوان «حمايت از کالاي ايراني» و باتوجه به لزوم افزايش قدرت خريد مردم در استمرار چرخه توليد و اشتغال در بنگاه هاي کوچك و متوسط كه داراي زنجيره ارزش داخلي بوده و موجبات اشتغال ملي را فراهم مي كند به ارائه طرح تسهيلاتي (حمايت از كالاي ايراني) اقدام كرد.

در این طرح، تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان کالای ايراني به منظور تسهيل در فروش کالاي خود مي توانند به انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهرايران اقدام نموده تا مشتريان آنان از طريق دريافت تسهيلات قرض الحسنه بتوانند هزينه هاي خريد محصولات مورد نظر را تامين و پرداخت كنند.

بانک قرض الحسنه مهرایران در این طرح با ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای خريد کالاهاي ايراني، ضمن تامين بخشي از وجوه مورد نياز خريداران در اين حوزه، از توليدات ملي و توليدکنندگان داخلي حمايت مي نمايد.

سقف تسهیلات خرید کالای ایراني ۲۰۰ ميليون ريال با دوره بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ ماهه است که در اين خصوص افرادي که داراي تسهيلات فعال در اين بانک هستند مي توانند به ميزان مابه التفاوت سقف تسهيلات بانكداري اجتماعي به مبلغ ۳۰۰ ميليون ريال و مانده بدهي خود، از تسهيلات خريد كالاي ايراني بهره مند شوند.

شایان ذکر است که تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمايت از کالاي ايراني بدون سود بوده و تنها ۴ درصد كارمزد به آن تعلق مي­گيرد.

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات خرید کالای ایراني در بانک قرض الحسنه مهرايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..