تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایو اینستاگرام پسر نادر قاضی‌پور در حال چوپانی! +فیلم

پسر قاضی پور لایو اینستاگرام در حال چوپانی منتشر کرد!!!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته نادر قاضی پور نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی به کمپین #فرزندت_کجاست؟ پیوست و گفت که یکی از  فرزندانش با مدرک دامپزشکی، چوپان است. این ادعا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت تا جایی که پسر او (صادق قاضی پور) با انتشار ویدئویی زنده در کنار دام ها صحت این ادعا را برای کاربران ثابت کرد.

این نماینده پیشتر در جواب سوال این کمپین در رابطه با فرزندانش توضیح داده بود: 4 فرزند دارد ، دو فرزند دختر و دو فرزند پسر که  هر دو دخترشان  تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از  پسران دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است و در بیمارستان کار می‌کندو اما پسر دیگر  دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

پس از این توضیحات عکسی از فرزند دامپزشک قاضی پور در فضای مجازی منتشر شده که در یک گاوداری حاضر بود. قاضی پور در رابطه با این عکس توضیح داد: "این تصویر پسرم است اما گاوداری برای پسرم نیست. پسر من 150 بره گوسفند دارد که اکثر کار آنها را نیز خودش انجام می‌دهد؛صبح به صحرا می رود و غروب هم برمی گردد."

در ادامه لایو اینستاگرام پسر قاضی پور، نماینده مجلس در حال چوپانی را مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید:

انتقاد کاربران از نحوه پاسخگویی مسئولان به کمپین #فرزندت_کجاست

کدام مسئولان به پویش #فرزندت_کجاست پیوستند؟

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایو اینستاگرام پسر نادر قاضی‌پور در حال چوپانی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..