تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر بچه ۲ ساله‌ای که روزی ۴۰ نخ سیگار می‌کشد!

وب سایت نمناک: مضرات سیگار یکی از عواملی است که ممکن است به شدت چیزهای زیادی در مورد آن به واسطه رسانه های مختلف اعم از صدا و سیما و شبکه های اجتماعی و مجازی و شنیده باشید که شاید از یک مرحله ای به بعد،برایتان آن حرف ها کسل کننده باشد ولی به افراد نزدیک شما که سیگار می کشند،چندین بار گوش زد می کنید تا آنرا ترک نمایند.

اما با این وجود آیا تا به حال مشاهده کرده اید که یک پسر دو ساله سیگار می کشد؟! روز گذشته خبر پسر بچه ای 2 ساله از مالزی توانست همانند ویروسی بزرگ صفحات مجازی را در بر بگیرد.

پسر بچه ۲ ساله‌ای که روزی ۴۰ نخ سیگار می‌کشد!

پسربچه 2ساله معتاد به سیگار

پسر دو نیم ساله ای به نام "رپی آناندا پامونگکس" از مالزی ، به مدت 40 روز است که به سیگار کشیدن عادت کرده است که برای اولین بار از مغازه مادرش سیگار برداشت و کشید!!این پسر بچه 2 ساله به قدری به کشیدن سیگار عادت کرده است که به گفته افراد محلی،از افراد بزرگ سالی که از کنار او می گذرند درخواست سیگار می کند تا به او سیگار بدهند!!

پسر بچه ۲ ساله‌ای که روزی ۴۰ نخ سیگار می‌کشد!

مادر 35 ساله این پسر بچه ، به نام "ماریاتی" است گفت:"من در دوشنبه گذشته،به میزان 2 باکس سیگار سفارش دادم تا دیگر رپی از دیگران سیگار نگیرد.رپی زمانیکه قهوه یا کیک می خورد،سیگار می کشد و اینک حدودا به مدت 2 ماه است که او هر روز سیگار می کشد.اگر به او سیگار ندهم،از افراد سیگاری اطرافمان سیگار می گیرد!.همچنین زمانیکه رپی سیگار نکشد نمی تواند بخوابد و فورا شروع به گریه کردن می کند و با وجود گران بودن سیگار ما مجبور به فراهم کردن سیگار برای او هستیم.او به سیگار کشیدن علاقه بسیار زیادی دارد و می تواند روزانه 40 نخ سیگار بکشد.من نمی توانم درخواست او را زمانیکه از من سیگار می خواهد رد کنم!"

پسر بچه ۲ ساله‌ای که روزی ۴۰ نخ سیگار می‌کشد!

مادر و پدر رپی اینک با وجود این شرایط بسیار بد فرزندشان تصمیم گرفته اند تا رپی را برای درمان به دکتر معرفی نمایند تا دکتر بتواند این عادت کاملا اشتباه و بسیار مضر را از او دور سازد. همچنین جالب است بدانید که مردمان کشور مالزی یکی از سیگاری ترین افراد در جهان هستند و تقریبا 9 درصد از آنها زیر 18 سال می باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر بچه ۲ ساله‌ای که روزی ۴۰ نخ سیگار می‌کشد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..