تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

ساعت24 -زن مطلقه وقتی دسیسه شیطانی اش را اجرا می کرد نمی دانست جلوی دوربین است.

حدود دو هفته قبل مردی با پلیس Police شیراز تماس گرفت و از ربوده شدن دختر 3 ساله‌اش خبر داد. وی به مأموران گفت: دخترم با بچه‌های دیگر مقابل در خانه بازی می‌کرد اما دقایقی بعد که برای آوردن دخترم به کوچه رفتم خبری از او نبود.


بدین ترتیب مأموران پلیس آگاهی استان فارس به محل حادثه Incident که یکی از محله‌های شیراز بود رفته و با توجه به اینکه یک دوربین مداربسته در همان نزدیکی بود مأموران با بررسی تصاویر دوربین به سرنخ مهمی در این پرونده رسیدند.


 سرهنگ فرج شجاعی- رئیس پلیس آگاهی استان فارس- در این باره بیان داشت: این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در محلی که دختربچه ربوده شده مشخص کرد، زنی میانسال با یک دستگاه سواری پیکان این دختر بچه را از مقابل خانه‌اش ربوده وبلافاصله از محل فرار Escape کرده است.
مأموران پلیس آگاهی، محل اختفای آدم ربا را در یکی از روستاهای شهرستان شیراز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه این زن را دستگیر کردند.


متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی تنهایی و افسردگی خود را علت این کودک ربایی اعلام کرد و گفت: 15 سال است از همسرم جدا شده و به‌دلیل افسردگی، تنهایی و برای پُر کردن خلأهای روحی و عاطفی خود تصمیم به ربودن کودک گرفتم.


شجاعی افزود: پس از انجام معاینه‌های لازم و اطمینان از سلامتی Health این دختربچه، او بعد از 15روز به مادرش تحویل داده شد و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و روانه زندان Prisonشد.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..