تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادت همیشگی علیپور؛ شروع تلخ و شیرینیِ بی‌پایان

وبسایت نود: چهارمین هفته از لیگ هجدهم هم به پایان رسید و همچنان تنها گلِ این فصل علیپور به پنالتی دقیقه 8 اولین بازی لیگ مربوط می‌شود. اتفاقی که باعث شده خط آتش بهترین خط حمله لیگِ هفدهم برای دومین هفته متوالی خاموش شود و پرسپولیس نتواند به استقلال‌خوزستان و نفت مسجدسلیمان گل بزند.

آماری نگران‌کننده برای این پرسپولیس که عادت نداشت با برانکو بیشتر از یک مسابقه برای گل زدن به رقبا صبر کند. خاموشی موتور گلزنی علیپور، تاثیر زیادی در این ناکامی پرسپولیس داشت. اتفاقی که هر کسی را نگران کند، به برانکو استرسی وارد نمی‌کند. چرا که برانکو خوب می‌داند همیشه موتور علیپور دیر روشن می‌شود و وقتی که روشن شد، به سختی خاموش می‌شود.

علیپور فصل قبل در چهار هفته ابتدایی لیگ حتی همین یک گل را هم نزده بود. اولین گل علیپور در فصل گذشته مربوط به هفته پنجم می‌شود. و بعد از آن بود که موتورش روشن شد و تا پایان فصل 18 گل دیگر هم زد تا با اختلاف زیادی آقای گل شود.

در لیگ شانزدهم، اولین گل علیپور در هفته 17 و مقابل فولاد خوزستان به ثمر رسیده بود! بعد از آن هم در سه هفته متوالی 26، 27، 28 گل زد و پایانی طوفانی داشت. در لیگ پانزدهم هم شرایط برای علیپور به همین منوال بود. علیپور در هفته اول به پدیده گل زد و برای گل دومش، 9 هفته صبر کرد.

علیپور در هفته‌های 18، 19 و 24 هم گل زده بود. اولین گل علیپور در لیگ چهاردهم به هفته 13 برمی‌گردد. نیم‌فصل لیگ چهاردهم راهی پرسپولیس شد و دو گل هم برای این تیم زد. یکی در هفته 23 و دیگری هم آخرین بازی لیگ بود که به استقلال زد. حتی در لیگ سیزدهم هم دو گل علیپور در چند هفته پایانی لیگ به ثمر رسیده بود و هفته‌های 23 و 28 علیپور برای گل‌هایش شادی کرد.

در لیگ شانزدهم، اولین گل علیپور در هفته ۱۷ و مقابل فولاد خوزستان به ثمر رسیده بود! بعد از آن هم در سه هفته متوالی ۲۶، ۲۷، ۲۸ گل زد و پایانی طوفانی داشت. در لیگ پانزدهم هم شرایط برای علیپور به همین منوال بود. علیپور در هفته اول به پدیده گل زد و برای گل دومش، ۹ هفته صبر کرد.

علیپور در هفته‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۴ هم گل زده بود. اولین گل علیپور در لیگ چهاردهم به هفته ۱۳ برمی‌گردد. نیم‌فصل لیگ چهاردهم راهی پرسپولیس شد و دو گل هم برای این تیم زد. یکی در هفته ۲۳ و دیگری هم آخرین بازی لیگ بود که به استقلال زد. حتی در لیگ سیزدهم هم دو گل علیپور در چند هفته پایانی لیگ به ثمر رسیده بود و هفته‌های ۲۳ و ۲۸ علیپور برای گل‌هایش شادی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادت همیشگی علیپور؛ شروع تلخ و شیرینیِ بی‌پایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..