تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه پوتین برای عروسی وزیر امور خارجه اتریش چه بود؟

هدیه پوتین برای عروسی آقای وزیر چه بود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ترانه های اجرا شده توسط گروه موسیقی فولکلوریک قزاق را به عنوان هدیه عروسی کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش، ارائه خواهد کرد.

همراه با پوتین برای عروسی 10 نفر از اعضای این گروه موسیقی به منظور اجرای ترانه های این گروه برای زوج جوان به عنوان هدیه ای از طرف رهبر روسیه حضور خواهند داشت.

گفتنی است،دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه، پیشتر گفته بود که پوتین قصد دارد 18 اوت در ازدواج وزیر امور خارجه اتریش شرکت کند.

به گفته وی، رئیس جمهوری در طی آخرین سفر خود به وین دعوت نامه ای عروسی کنایسل را دریافت نموده است.

منبع:اسپوتنیک

انتهای پیام/

هديه خلاقانه پوتين براى عروسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه پوتین برای عروسی وزیر امور خارجه اتریش چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..