تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنگه ابوقریب میلیاردی شد

تنگه ابوقریب میلیاردی شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی تنگه ابوقریب به کارگرانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان توانست ظرف کمتر از یک هفته به فروش ۱ میلیاردی برسد.

این فیلم که با استقبال گسترده مردم در اکران‌های مردمی و فضای مجازی مواجه شده، از چهارشنبه با سرگروهی سینما استقلال به اکران خود ادامه می‌دهد و پیش بینی می‌شود با افزایش سالن‌های نمایش فیلم در تهران و شهرستان‌ها میزان فروش فیلم نیز سرعت گیرد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی تنگه ابوقریب برنده ۶ سیمرغ و بهترین فیلم جشنواره فجر است که توانست تحسین مخاطبان، منتقدان و اهالی سینما را در جشنواره سی و ششم برانگیزد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنگه ابوقریب میلیاردی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..