تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازخوانی کتاب «من عزتم، بچه سنگلج» در رادیو تهران

بازخوانی کتاب «من عزتم، بچه سنگلج» در رادیو تهرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب خاطرات زنده یاد عزت الله انتظامی که با عنوان «من عزتم، بچه سنگلج» منتشر شده است، از امشب تا جمعه دوم شهریور، با صدای بهروز رضوی در برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می شود.

محمدباقر رضایی سردبیر و نویسنده برنامه کتاب شب گفت: کتاب «من عزتم، بچه سنگلج» که غزاله سلطانی آن را تهیه و تدوین و نشرسخن منتشر کرده است، شامل عکس ها و خاطرات پراکنده زندگی شادروان عزت الله انتظامی است و در آن، نکته های جذابی از زندگی عمومی و خصوصی آقای بازیگر سینمای ایران و همچنین از محله های تهران قدیم بیان شده است.

رضایی افزود: گران بودن قیمت این کتاب (به دلیل کاغذ اعلا و عکس های رنگی فراوان) باعث شده که همگان نتوانند از مطالب آن استفاده کنند. بنابراین برنامه کتاب شب رادیو تهران که رسالتش خوانش کتاب های برتر ایران و جهان برای عموم است، این کتاب را در هفت قسمت ۲۰ دقیقه ای با صدای گوینده پیشکسوت رادیو بهروز رضوی باز خوانی می کند تا علاقه مندان بتوانند از مطالب آن استفاده کنند.

گفتنی است؛ برنامه کتاب شب با تهیه کنندگی محمود احمدی و رضا قربانی و مدیریت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران بین ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ روی آنتن می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازخوانی کتاب «من عزتم، بچه سنگلج» در رادیو تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..