تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایکنا سیستان‌وبلوچستان در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تجلیل شد

گروه اجتماعی- آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و مراسم روز خبرنگار، جمعه شب 26 مردادماه با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در تالار هلال زاهدان برگزار شد.

ایکنا سیستان‌وبلوچستان در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تجلیل شد

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و مراسم روز خبرنگار، جمعه شب 26 مردادماه با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در تالار هلال زاهدان برگزار شد.
محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم بیان کرد: هر انسانی دارای هویت‌های مختلفی است و هویت شغلی هر فرد به یک سرسلسله باز می‌گردد.
وی افزود: سر سلسله شغل خبرنگاری به انبیای الهی برمی‌گردد، چرا که آن بزرگواران خبر را از منبع اصلی آن یعنی پروردگار عالم دریافت می‌کردند و با رعایت اصل امانت، آن را به جامعه منتقل می‌کردند؛ بنابراین خبرنگاران باید جایگاه خود را بدانند.
محمدهادی طهرانی‌مقدم، مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز در این مراسم بیان کرد: در سیستان و بلوچستان 121 رسانه دارای مجوز فعالیت می‌کنند که 82 رسانه چاپی و 39 رسانه الکترونیکی هستند.
وی اظهار کرد: پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تیرماه امسال فراخوان داد و اصحاب رسانه تا ابتدای مردادماه فرصت داشتند تا نسبت به ارسال آثار در 9 بخش اقدام کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان افزود: تعداد 160 نفر با 267 اثر در این جشنواره شرکت کردند و 5 نفر از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه رسانه و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری آثار را بر عهده داشتند.
گفتنی است، در این مراسم از 25 خبرنگار برگزیده تجلیل به‌عمل آمد که هادی محمدی، خبرنگار ایکنا سیستان‌ و بلوچستان نیز به‌عنوان نفر دوم بخش « یادداشت و سرمقاله» مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایکنا سیستان‌وبلوچستان در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تجلیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..