تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه‌های دهه ولایت در 50 بقعه رودسر و املش برگزار می‌شود

گروه فرهنگی – رئیس اوقاف رودسر و املش گفت: همزمان با دهه ولایت50 امامزاده شهرستان‌های رودسر و املش میزبان برگزاری ویژه برنامه برای زائران و مجاوران هستند.

ویژه برنامه‌های دهه ولایت در 50 بقعه رودسر و املش برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خوبرو، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان رودسر و املش خبرداد و اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت در همه بقاع متبرکه شهرستان‌های رودسر و املش آذین بندی، تزئین و تبلیغات محیطی همچنین 50 امامزاده میزبان برگزاری ویژه برنامه برای زائران و مجاوران هستند.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» از 30 مرداد لغایت 8 شهریور ماه برگزار می‌شود، افزود: این ویژه برنامه شامل برپایی خیمه‌های معرفت با محوریت امامزادگان، فضاسازی محیطی در بقاع متبرکه، برپایی مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)، برپایی محافل و قرائت دعای عرفه، جشن‌های عید قربان و عید غدیرخم، قرائت عقد اخوت، برگزاری نشست‌های صنفی با هدف ایجاد وقف‌های جدید برای ترویج عید غدیرخم و همایش بانوان ولایی و ... از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

حجت‌الاسلام خوبرو تصریح کرد: ویژه برنامه‌های «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در روز سه شنبه، 30 مرداد همراه با قرائت دعای پر فیض عرفه در مسجد امام خمینی شهرک شهید انصاری رودسر آغاز می‌شود و دیگر بخش‌های رحیم‌آباد، کلاچای، چابکسر و املش در مساجدی که از طرف ستاد برگزاری مشخص شده انجام خواهد شد.

رئیس اوقاف رودسر و املش، غبار روبی و عطرافشانی امامزادگان و مزار شهدا و دیدار با خانواده محترم شهدا، سادات محل، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در شب عید سعید غدیرخم در مسجد امام علی(ع) ویژه برنامه شهرستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه‌های دهه ولایت در 50 بقعه رودسر و املش برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..