تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلوله‌باران مواضع متجاوزان در نجران و عسیر

توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه مواضع و تجمعات ارتش رژیم سعودی و مزدورانشان در جبهه‌های نجران و عسیر را گلوله‌باران کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع نظامی یمنی گفت: یگان توپخانه‌ای رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمعات مزدوران ارتش سعودی و خودرو‌های نظامی آن‌ها را در غرب و روبرو موضع السدیس در نجران هدف قرار داد.

به گفته این منبع، یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین تجمعات مزدوران ارتش سعودی را در غرب مجازه در عسیر هدف قرار داد.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی پیشتر نیز یک خودروی نظامی سعودی را در منطقه الصوح در نجران با موشک هدایت‌شونده منهدم کرد.

از الحدیده هم خبر می‌رسد که در حمله جنگنده‌های سعودی به مزارع شهروندان یمنی در منطقه الجبلیه در شهرستان التحیتا دو غیرنظامی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های متجاوزان همچنین منطقه العطفین در شهرستان کتاف در استان صعده را بمباران کردند.

منبع: خبرگزاری فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلوله‌باران مواضع متجاوزان در نجران و عسیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..