تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار‌های هواشناسی گلستان درباره بارش‌های رگباری

هشدار‌های هواشناسی گلستان درباره بارش‌های رگباریبه گزارش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رحمان نیا کارشناس هواشناسی گلستان گفت: بر اساس الگو‌های پیش یابی با ورود سامانه بارشی پس فردا و روز دوشنبه بارش باران را در استان خواهیم داشت.

رحمان نیا افزود: پس فردا و روز دوشنبه هفته آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: ورود این سامانه ناپایدار تا آخر هفته در استان باقی می‌ماند البته با شدت کمتر، ولی در نواحی مرتفع احتمال بارش تا پایان هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس فردا به دلیل بارش‌های رگباری و وزش باد سواحل دریای خزر استان گلستان مواج خواهد بود.

وی در پایان افزود: هشدار‌های هواشناسی جدی گرفته شود و به دلیل بارش‌ها اب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

انتها /گ

رگبار باران در استان گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار‌های هواشناسی گلستان درباره بارش‌های رگباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..